Реалізація принципів особистісно зорієнтованого підходу в процесі формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11245/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11245 |
|
Title |
Реалізація принципів особистісно зорієнтованого підходу в процесі формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів
Реализация принципов личностно ориентированного подхода в процессе формирования синтаксической и пунктуационной компетентностей учащихся 8-9 классов Implementation of the principles of individually oriented approach in the process of syntactic and punctuation competencies of students 8-9 grades |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
81 Linguistics and languages |
|
Description |
Стаття присвячена реалізації засадничих ідей особистісно зорієнтованого підходу під час навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів. Розглянуто наукові концепції особистісно зорієнтованого підходу, що мають самостійну цілісність та вирізняються розумінням і трактуванням ролі, місця вчителя й учня в організації навчально-виховного процесу, стратегіями дій для системного їх висвітлення. Конкретизовано основні принципи особистісно зорієнтованого підходу в процесі формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів. Уточнено зміст понять «підхід», «особистісно зорієнтований підхід», «синтаксична компетентність», «пунктуаційна компетентність».
The article is devoted to the realization of fundamental ideas individually oriented approach in the study of syntax and punctuation Ukrainian language students of 8-9 grades. Scientific concepts considered individually oriented approach with integrity and feature independent understanding and interpretation of the role, place teacher and student in the organization of the educational process, systematic strategy for their coverage. Concretized the basic principles of individually oriented approach in the process of syntactic and punctuation competencies of students 8-9 grades. Specifies the meaning of «approach», «personality oriented approach», «syntactic competence», «competency punctuation». Статья посвящена реализации основных идей личностно ориентированного подхода при обучении синтаксиса и пунктуации украинского языка учащихся 8-9 классов. Рассмотрено научные концепции личностно ориентированного подхода, имеющие самостоятельную целостность и отличаются пониманием и трактовкой роли, места учителя и ученика в организации учебно-воспитательного процесса, стратегиями действий для системного их освещения. Конкретизировано основные принципы личностно ориентированного подхода в процессе формирования синтаксической и пунктуационной компетентностей учащихся 8-9 классов. Уточнено содержание понятий «подход», «личностно ориентированный подход», «синтаксическая компетентность», «пунктуационная компетентность». |
|
Publisher |
ДонНУ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11245/1/%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%92.%D0%92._%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%92%D1%96%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8F_.pdf
Сидоренко, В.В. (2015) Implementation of the principles of individually oriented approach in the process of syntactic and punctuation competencies of students 8-9 grades Методичні студії, 4. pp. 24-34. |
|