Запис Детальніше

Формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів засобами технології кооперативного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11246/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11246
 
Title Формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів засобами технології кооперативного навчання
Formation of syntactic and punctuation competencies of students 8-9 grades by means of cooperative learning technology
 
Creator Сидоренко, В.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
 
Description У статті простежено ефективність використання лінгводидактичної технології кооперативного навчання на уроках української мови у 8-9 класах для формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів, підвищення діяльнісних результатів мовної освіти, зокрема самоорганізацію, самореалізацію, саморозвиток, пізнавальну продуктивність, рефлексію. Уточнено зміст понять «синтаксична компетентність», «пунктуаційна компетентність». Досліджено кореляцію рівня сформованості синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів із інформаційною, діяльнісною, креативною, розвивальною функціями та знаннєвими, уміннєвими, поведінковими, ціннісно-мотиваційними компетенціями. Описано використання найбільш продуктивних видів технології кооперативного навчання на уроках української мови у 8-9 класах під час вивчення українського синтаксису й пунктуації. Конкретизовано програмно-методичне забезпечення тієї чи іншої технології кооперативного навчання.
The article traced efficiency linguodidactic cooperative learning technologies at the Ukrainian lessons in 8-9 classes to form syntactic and punctuation competences of students improving activity-language education outcomes, including self-organization, self-realization, self-development, cognitive performance, reflection. Specifies the meaning of «syntactic competence», «punctuation competence». Investigated the correlation of forming syntactic and punctuation competencies students with information, active, creative, and developmental functions of knowledge, uminnyevymy, behavioral, motivational values and competencies. We describe the most productive use of technology in the classroom cooperative learning Ukrainian language in 8-9classes at studying Ukrainian syntax and punctuation. Concretized software support of a particular technology cooperative learning.
В статье прослеживается эффективность использования лингводидактической технологии кооперативного обучения на уроках украинского языка в 8-9 классах для формирования синтаксической и пунктуационной компетентностей учащихся, повышение деятельностных результатов языкового образования, в частности самоорганизации, самореализации, саморазвития, познавательной производительности, рефлексии. Уточнено содержание понятий «синтаксическая компетентность», «пунктуационная компетентность». Исследовано корреляцию уровня сформированности синтаксической и пунктуационной компетентностей учащихся с информационной, деятельностной, креативной, развивающей функциями и знаниевыми, умениевыми, поведенческими, ценностно-мотивационными компетенциями. Описано использование наиболее продуктивных видов технологии кооперативного обучения на уроках украинского языка в 8-9 классах при изучении украинского синтаксиса и пунктуации. Конкретизировано программно-методическое обеспечение той или иной технологии кооперативного обучения.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11246/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D1%81_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Сидоренко, В.В. (2015) Formation of syntactic and punctuation competencies of students 8-9 grades by means of cooperative learning technology Українська мова і література в школі, 2 (154). pp. 7-14.