Запис Детальніше

Професійно значущі складові педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури як відгук на цивілізаційно-історичні та освітні імперативи ХХІ століття

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11248/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11248
 
Title Професійно значущі складові педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури як відгук на цивілізаційно-історичні та освітні імперативи ХХІ століття
Professionally significant components of pedagogical skills of teachers Ukrainian language and literature in response to the civilizational and historical and educational imperatives of the XXI century
 
Creator Сидоренко, В.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
8 Language. Linguistics. Literature
 
Description У статті здійснено багатовимірний аналіз професійно значущих складових педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури, які збігаються зі змістом затребуваних суспільством інноваційних ролей і функцій, адекватні психологічній структурі професійно-педагогічної діяльності та які треба неперервно розвивати для досягнення професійної акме-вершини. Обґрунтовано введення у науковий обіг поняття акмелінгвістичної майстерності як сутнісної складової педагогічної майстерності вчителя-словесника. Окреслено комплекс заходів для вдосконалення сутнісних складових педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури протягом міжатестаційного циклу.
В статье осуществлён многомерный анализ профессионально значимых составляющих педагогического мастерства учителя украинского языка и литературы, которые совпадают с содержанием востребованных обществом инновационных ролей и функций, адекватные психологической структуре профессионально-педагогической деятельности и которые нужно непрерывно развивать для достижения профессиональной акме-вершины. Обосновано введение в научный оборот понятие акмелингвистического мастерства как сущностной составляющей педагогического мастерства учителя-словесника. Определено комплекс мер для совершенствования сущностных составляющих педагогического мастерства учителя украинского языка и литературы в течение межаттестационный цикла.
The article presents the multivariate analysis of professionally significant components of pedagogical skills of teachers of the Ukrainian language and literature, which coincide with the sought-after community of innovative content and roles, adequate psychological structure of vocational and educational activities that are necessary to continuously develop to achieve a professional acme-tops. Justified the introduction of the concept of scientific revolution akmelingvisticheskogo skill as essential component of pedagogical skills-language and literature teachers. Defined a set of measures for the improvement of the essential components of pedagogical skills of teachers of the Ukrainian language and literature for mezhattestatsionny cycle.
 
Publisher Острозька академія
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11248/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%92.%D0%92..pdf
Сидоренко, В.В. (2014) Professionally significant components of pedagogical skills of teachers Ukrainian language and literature in response to the civilizational and historical and educational imperatives of the XXI century Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія і педагогіка» (29). pp. 90-96.