Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний інструментарій)
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11249/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11249 |
|
Title |
Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний інструментарій)
Tech cooperative learning in the formation of the communicative competence of pupils of 5-7 classes (didactic tools) |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений розробленню теоретико-методологічних засад використання технології кооперативного навчання (ТКН) на уроках української мови як цілісної лінгводидактичної системи. За допомогою методу проблемно-резервного аналізу (SPOT) виділено сильні і слабкі сторони, шанси й можливі ризики використання технології кооперативного навчання на уроках української мови в 5-7 класах. Описано етапи використання технології кооперативного навчання. Запропоновано розподіл функційних ролей у гомогенних і гетерогенних навчальних групах, конкретизовано принципи об’єднання учнів у номінальні групи.
Статья продолжает цикл публикаций автора, посвящённый разработке теоретико-методологических принципов использования технологии кооперативного обучения (ТКО) на уроках украинского языка как целостной лингводидактической системы. С помощью метода проблемно-резервного анализа (SPOT) выделены сильные и слабые стороны, шансы и возможные риски использования технологии кооперативного обучения на уроках украинского языка в 5-7 классах. Описано этапы использования технологии кооперативного обучения. Предложено распределение функциональных ролей в гомогенных и гетерогенных учебных группах, конкретизировано принципы объединения учеников в номинальные группы. The article continues the cycle of publications of author, devoted development teoretiko-methodological principles of the use of technology of co-operative studies (TСS) on the lessons of Ukrainian as an integral lingvodidaktichnoy system. By a method problem reserve strong and weak sides, chances and possible risks of the use of technology of co-operative studies, are selected an analysis (SPOT) on the lessons of Ukrainian in 5-7 classes. The stages of the use of technology of co-operative studies are described. Distributing of funkciynikh roles is offered in homogeneous and heterogeneous educational groups, principles of association of students are specified in nominal groups. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11249/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%208.pdf
Сидоренко, В.В. (2014) Tech cooperative learning in the formation of the communicative competence of pupils of 5-7 classes (didactic tools) Українська мова і література в школі, 8. pp. 8-15. |
|