Запис Детальніше

Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний інструментарій)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11249/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11249
 
Title Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний інструментарій)
Tech cooperative learning in the formation of the communicative competence of pupils of 5-7 classes (didactic tools)
 
Creator Сидоренко, В.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений розробленню теоретико-методологічних засад використання технології кооперативного навчання (ТКН) на уроках української мови як цілісної лінгводидактичної системи. За допомогою методу проблемно-резервного аналізу (SPOT) виділено сильні і слабкі сторони, шанси й можливі ризики використання технології кооперативного навчання на уроках української мови в 5-7 класах. Описано етапи використання технології кооперативного навчання. Запропоновано розподіл функційних ролей у гомогенних і гетерогенних навчальних групах, конкретизовано принципи об’єднання учнів у номінальні групи.
Статья продолжает цикл публикаций автора, посвящённый разработке теоретико-методологических принципов использования технологии кооперативного обучения (ТКО) на уроках украинского языка как целостной лингводидактической системы. С помощью метода проблемно-резервного анализа (SPOT) выделены сильные и слабые стороны, шансы и возможные риски использования технологии кооперативного обучения на уроках украинского языка в 5-7 классах. Описано этапы использования технологии кооперативного обучения. Предложено распределение функциональных ролей в гомогенных и гетерогенных учебных группах, конкретизировано принципы объединения учеников в номинальные группы.
The article continues the cycle of publications of author, devoted development teoretiko-methodological principles of the use of technology of co-operative studies (TСS) on the lessons of Ukrainian as an integral lingvodidaktichnoy system. By a method problem reserve strong and weak sides, chances and possible risks of the use of technology of co-operative studies, are selected an analysis (SPOT) on the lessons of Ukrainian in 5-7 classes. The stages of the use of technology of co-operative studies are described. Distributing of funkciynikh roles is offered in homogeneous and heterogeneous educational groups, principles of association of students are specified in nominal groups.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11249/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.%20%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%208.pdf
Сидоренко, В.В. (2014) Tech cooperative learning in the formation of the communicative competence of pupils of 5-7 classes (didactic tools) Українська мова і література в школі, 8. pp. 8-15.