Моделі організації доступу до програмного забезпечення у хмаро орієнтованому освітньому середовищі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11267/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11267 |
|
Title |
Моделі організації доступу до програмного забезпечення у хмаро орієнтованому освітньому середовищі
The models of learning software access in the cloud based educational environment |
|
Creator |
Шишкіна, М.П.
|
|
Subject |
004.77 General networking applications and services
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У сучасному інформаційно-освітньому середовищі виникають нові моделі організації навчальної діяльності, що ґрунтуються на інноваційних технологічних рішеннях щодо організації інфраструктури середовища, до числа яких належать хмаро орієнтовані. Питання налаштування інформаційно-технологічної інфраструктури навчального закладу на потреби користувачів, організація засобів і сервісів цього середовища таким чином, щоб можна було максимальною мірою використати педагогічний потенціал сучасних ІКТ, досягнути підвищення рівня результатів навчання, а також поліпшення організації процесів науково-педагогічної діяльності, передбачають обґрунтування шляхів організації доступу до програмного забезпечення та електронних освітніх ресурсів. У статті визначено понятійний апарат дослідження, розглянуто існуючі підходи, моделі формування хмаро орієнтованого середовища, їх переваги і недоліки, наявний досвід використання. Розглянуто моделі архітектури середовища, визначено особливості їх педагогічного застосування. Обґрунтовано гібридну сервісну модель організації доступу до програмного забезпечення навчального призначення. Метою дослідження є аналіз сучасних підходів щодо формування хмаро орієнтованого освітнього середовища навчального закладу на базі різних типів сервісних моделей; обґрунтування гібридної сервісної моделі організації доступу до програмного забезпечення навчального призначення. Об’єкт дослідження: процес формування хмаро орієнтованого освітнього середовища у вищому навчальному закладі. Предмет дослідження: моделі організації доступу до програмного забезпечення навчального призначення у хмаро орієнтованому середовищі. In the modern information-educational environment there are new models of learning activity based on innovative technological solutions for the organization of the environment infrastructure , which include the cloud-oriented solutions. The problems of the institution information technological infrastructure setup for the needs of users, the organization of tools and services of that environment so as to allow maximum pedagogical advantage of modern ICT to achieve improvement of learning outcomes and the processes of scientific and educational activities organization, require justification of the ways to provide access to software and electronic educational resources. The article outlines the conceptual framework of the study and review existing approaches, tools, model of a cloud-based environment, their advantages and disadvantages, experience of use. The models of environment architecture, the peculiarities of its pedagogical application are exposed. The hybrid service model of access to software for educational purposes is grounded. The aim of research is an analysis of thy modern approaches to the formation of the cloud-based learning environment of the institution on the basis of different types of service models; justification of the hybrid service model of the learning software access. Object of study: the formation of the cloud-based learning environment of pedagogical university Purpose of the study: to describe the hybrid model of learning software access in a cloud-oriented environment |
|
Publisher |
Херсонський державний університет
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11267/1/120-129.pdf
Шишкіна, М.П. (2015) The models of learning software access in the cloud based educational environment Information Technologies in Education (22). pp. 120-129. |
|