Запис Детальніше

Хмарні технології у сучасному навчально-науковому середовищі педагогічного навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11291/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11126
 
Title Хмарні технології у сучасному навчально-науковому середовищі педагогічного навчального закладу
Cloud technology in modern learning and scientific environment of pedagogical educational institution
Облачные технологии в современной учебно-научной среде педагогического учебного заведения
 
Creator Шишкіна, М.П.
Носенко, Ю.Г.
 
Subject 004.77 General networking applications and services
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті обґрунтовано доцільність і актуальні напрями досліджень впровадження хмарних технологій у навчально-наукове середовище педагогічних навчальних закладів; розглянуто основні міжнародні документи, що визначають основи концепції хмарних обчислень; охарактеризовано світові тенденції розвитку і використання хмарних технологій в освітній сфері; окреслено перспективні форми, методи і технології навчання, які можна реалізувати засобами хмарних технологій (змішане і колаборативне навчання, «перевернутий клас», проектне навчання, «віртуальний клас», веб-квест, персоніфіковане навчання та ін.); визначено низку важливих освітніх проблем, вирішення яких можливе з упровадженням хмарних технологій.
In the article the expediency and benefits of cloud technologies implementing in learning and scientific environment of pedagogical educational institutions are proved; the key international documents defining the basics of cloud computing are outlined; the main global trends of use of cloud technologies in education are described; the promising forms, methods and techniques of learning that can be implemented by tools of cloud technology are outlined (blended and collaborative learning, flipped class, project learning, virtual class, web-quest, personification of learning); a number of important educational problems that can be solved with the introduction of cloud computing are identified.
В статье обоснована целесообразность и актуальные направления исследований внедрения облачных технологий в учебно-научную среду педагогических учебных заведений; представлены основные международные документы, определяющие основы концепции облачных вычислений; охарактеризованы основные мировые тенденции развития и использования облачных технологий в образовательной сфере; намечены перспективные формы, методы и технологии обучения, которые можно реализовать средствами облачных технологий (смешанное и колаборативное обучение, «перевернутый класс», проектное обучение, «виртуальный класс», веб-квест, персонификация обучения и др.); определен ряд важных образовательных проблем, решение которых возможно с внедрением облачных технологий.
 
Publisher Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11291/1/Shyshlina%2C%20Nosenko.pdf
Шишкіна, М.П. and Носенко, Ю.Г. (2015) Cloud technology in modern learning and scientific environment of pedagogical educational institution Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. pp. 193-197. ISSN 2411-4685