Запис Детальніше

Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11323/
 
Title Лінгводидактичні засади навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів в умовах оновленої освітньої парадигми
Linguodidactic principles of learning syntax and punctuation Ukrainian language students of 8-9 grades in terms of updated educational paradigm
 
Creator Сидоренко, В.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Стаття присвячена розробленню теоретико-методологічних засад навчання синтаксису й пунктуації української мови учнів 8-9 класів відповідно до інноваційних суспільних та освітніх викликів. Описано етапи навчання синтаксису й пунктуації української мови в загальноосвітній середній школі. Схарактеризовано інноваційні підходи до формування синтаксичної й пунктуаційної компетентностей учнів 8-9 класів. Конкретизовано лінгводидактичні принципи, форми і прийоми навчання українського синтаксису й пунктуації на засадах компетентнісного, особистісно зорієнтованого і діяльнісного підходів. Уточнено зміст понять «синтаксична компетентність», «пунктуаційна компетентність».
The article is devoted to development of theoretical and methodological foundations of teaching syntax and punctuation Ukrainian language students of 8-9 grades according to innovative social and educational challenges. We describe the stages of learning syntax and punctuation Ukrainian language in secondary school. Author determined innovative approaches to the formation of competencies syntactic and punctuation students 8-9 grades. Concretized linguodidactic principles, forms and methods of teaching Ukrainian syntax and punctuation on the basis of competence, personality and activity-oriented approaches. Clarified the meaning of "syntactic competence", "competency punctuation".
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11323/1/%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%AF_%D0%A1%D0%98%D0%9D%D0%A2%D0%90%D0%9A%D0%A1%D0%98%D0%A1.pdf
Сидоренко, В.В. (2015) Linguodidactic principles of learning syntax and punctuation Ukrainian language students of 8-9 grades in terms of updated educational paradigm Українська мова і література в школі, 1 (153). pp. 7-19.