Запис Детальніше

Практика використання інноваційних освітніх технологій у навчально-виховному процесі вищого професійного училища

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11331/
 
Title Практика використання інноваційних освітніх технологій у навчально-виховному процесі вищого професійного училища
The practice of using innovative technologies of studying, in educational process of High Professional School
Практика использования инновационных технологий обучения в учебно-воспитательном процессе высшего профессионального училища
 
Creator Загіка, Олена Олегівна
 
Subject 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розкриті особливості використання інноваційних освітніх технологій у навчально-виховному процесі вищого професійного училища, проаналізовані проблеми, з якими стикається педагогічний колектив в умовах інноваційного розвитку навчального закладу та оптимізації освітнього процесу.
In article author tried to reveal the special features of adoption new innovation technology of education into educational process of High Professional School and analyze problems, pedagogue staff faced with, in conditions of innovative development of educational institution and optimization of educational process.
В статье автором сделана попытка раскрыть особенности внедрения инновационных технологий обучения в учебно-воспитательный процесс высшего профессионального училища и проанализировать проблемы, с которыми сталкивается педагогический коллектив в условиях инновационного развития учебного заведения и оптимизации процесса обучения.
 
Publisher ХГПА
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11331/1/zagika_prakt_viko.pdf
Загіка, Олена Олегівна (2009) The practice of using innovative technologies of studying, in educational process of High Professional School Педагогічний дискурс (5). pp. 88-93.