Запис Детальніше

Реалізація кваліметричного підходу до атестації професійно-технічних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11332/
https://drive.google.com/file/d/0B_LKtO4_eFqeWWtGWHdSeUdQRUE/view?pref=2&pli=1
 
Title Реалізація кваліметричного підходу до атестації професійно-технічних навчальних закладів
Реализация квалиметричного подхода к аттестации профессионально-технических учебных заведений
Implementation approach qualimetry to certification of vocational education
 
Creator Єльникова, Галина Василівна
Дудник, Юрій
Вергун, Юрій
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description У статті розглядається реалізація наукового підходу до атестації професійно-технічних навчальних закладів (ПТНЗ). Описується інноваційна технологія створення кваліметричного стандарту в табличному процесорі Excel. Виокремлюються етапи його розроблення. Розкривається комплекс матеріалів: Положення про атестацію ПТНЗ, Орієнтовні критерії оцінювання діяльності ПТНЗ, методичні рекомендації щодо оцінювання діяльності (її результату) ПТНЗ. Визначаються питання подальших досліджень.
В статье рассматривается реализация научного подхода к аттестации профессионально-технических учебных заведений. Описывается инновационная технология создания квалиметрического стандарта в табличном процессоре Excel. Выделяются этапы его разработки. Раскрывается комплекс материалов: Положение об аттестации ПТУЗ, Ориентировочные критерии оценивания деятельности ПТУЗ, методические рекомендации по оцениванию деятельности (ее результата) ПТУЗ. Определяются вопросы дальнейших исследований.
The article deals with the implementation of a scientific approach to the vocational schools certification. The innovative technology of qualimetric standard development in spreadsheet Excel is described. It is distinguished the stages of its development. It is considered a complex of materials: Regulations on certification, orientation criteria indicating evaluation parameters, guidelines for vocational school activity (its output) evaluation. It is identified issues for further research.
 
Publisher Інститут ПТО НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11332/1/%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB_%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%BB_%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85_%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%86_%D0%9F%D0%A2%D0%9D%D0%97_%D0%93%D0%92%D0%84.pdf
Єльникова, Галина Василівна and Дудник, Юрій and Вергун, Юрій (2015) Implementation approach qualimetry to certification of vocational education Професійна освіта: проблеми і перспективи (8). pp. 69-77. ISSN 2411-3425