Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників з порушеннями зору
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11334/
|
|
Title |
Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників з порушеннями зору
Speech competence development of preschool children with visual impairments |
|
Creator |
Вавіна, Л.С.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У посібнику обґрунтувано основні фактори активізації процесу формування мовленнєвої особистості дітей зі зниженим зором старшого дошкільного віку, розвивальне (природне, предметно-ігрове, соціальне) середовище і мовленнєво-розвивальний простір; визначено і охарактеризовано основні складові саме мовленнєво-розвивального простору, в якому має відбуватися цілеспрямований розвиток мовленнєвої особистості з порушеним зором; розкрито основні умови та засоби реалізації змісту мовної освіти старших дошкільників, до яких зокрема віднесено: мовлення педагога, спеціальне обладнання, методи і прийоми керівництва розвитком різних сторін мовлення дітей в умовах зорової депривації. Посібник адресовано педагогам дошкільних навчальних закладів, в яких отримують дошкільну освіту діти з порушеннями зору, а також може бути використаний у системі вищої освіти за спеціальністю „Дефектологія. Тифлопедагогіка” та післядипломної освіти працівників дошкільних навчальних закладів для дітей з порушеннями зору. The manual grounded main factors enhance the process of formation of speech of the individual with low vision children under school age, developmental (natural, object-playing, social) environment and speech-developing space; defined and described the main components namely, speech and developmental space, which should be purposeful development of speech of the individual with impaired vision; The basic conditions and means of implementing the content of language education of senior preschool children, which in particular include: speech teacher, special equipment, methods and techniques guide the development of various aspects of children in broadcasting visual deprivation. Manual is intended for teachers of preschool educational institutions that receive pre-school education, children with visual impairments and can be used in higher education in the specialty "Defectology. Tyflopedagogy "and postgraduate education of pre-school education for children with visual impairments. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Teaching Resource
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11334/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%92%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9B.%D0%A1..pdf
Вавіна, Л.С. (2015) Speech competence development of preschool children with visual impairments [Teaching Resource] (Submitted) |
|