Запис Детальніше

Сутнісна характеристика моніторингу як інструментарію розвитку професійно-технічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11335/
http://lib.iitta.gov.ua/cgi/users/home?screen=EPrint::Edit&eprintid=11335&stage=core#t
 
Title Сутнісна характеристика моніторингу як інструментарію розвитку професійно-технічної освіти
Сущностная характеристика мониторинга как инструментария развития профессионально-технического образования
The essential characteristic of monitoring as a tool for the development of vocational education
 
Creator Єльникова, Галина Василівна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Процес перебудови освіти в Україні здійснюється у відповідності з Національною стратегією розвитку освіти (у т. ч. ПТО) на 2012-2021 рр.
Якщо встановити параметри цього розвитку і кожний параметр забезпечити чіткими критеріями та технологією відстеження, то можна оцінювати поточний стан розвитку освіти, у т. ч. професійно-технічної.
Створена критеріальна основа містить індикатори – показники наявності або відсутності явищ, процесів, вимог, потреб тощо.
Процесс перестройки образования в Украине осуществляется в соответствии с Национальной стратегией развития образования (в т.ч. ПТО) на 2012-2021 гг.
Если установить параметры этого развития и каждый параметр обеспечить четкими критериями и технологии отслеживания, то можно оценивать текущее состояние развития образования, в т.ч. профессионально-технического.
Создана исходная основа содержит индикаторы - показатели наличия или отсутствия явлений, процессов, требований, потребностей и т.д.
The process of restructuring of education in Ukraine is carried out in accordance with the National Strategy for the Development of Education on 2012-2021.
If you set the parameters of this development and each parameter to provide clear criteria and tracking technology, it is possible to assess the current state of education, Vocational.
It creates a source base comprises indicators - indicators of the presence or absence of phenomena, processes, requirements, needs, etc.
 
Date 2012
 
Type Conference or Workshop Item
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11335/1/%D1%81%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80-%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0%20%D0%86%D0%86%D0%A2%D0%97%D0%9E%2028112012_%D0%93%D0%92%D0%84.pdf
Єльникова, Галина Василівна (2012) The essential characteristic of monitoring as a tool for the development of vocational education In: Інститут інформаційних технологій та змісту освіти, 28 листопада 2012 року, м.Київ, Україна.