Запис Детальніше

Підготовка педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів до застосування веб-квестів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11339/
 
Title Підготовка педагогічних працівників професійно-технічних навчальних закладів до застосування веб-квестів
Training of teaching staff of vocational schools to the use of web quests
 
Creator Романова, Г.М.
Романов, Л.А.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description В статье охарактеризована тренинговая подготовка педагогических работников к применению Веб-квестов в профессиональном обучении будущих квалифицированных рабочих. Обоснованно, что использование Веб-квестов позволяет преодолеть слабые стороны и опасности, связанные с применением технологии проектного обучения. Приведены данные экспериментального исследования относительно развития готовности педагогических работников сферы профессионально-технического образования к применению Веб-квестов.
In the article preparation of pedagogical workers is described to application of Web-quest in the professional studies of future skilled workers. Reasonably, that the use of Web-quest allows to overcome weak parties and to the ununconcern, technologies of project studies related to the input. Cited data experimental research in relation to development of readiness of pedagogical workers of sphere of vocational education to application of Web-quest.
 
Publisher ЛДУ БЖД
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11339/1/%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%93.%20%D0%A0%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%20%D0%9B.%D0%90..pdf
Романова, Г.М. and Романов, Л.А. (2015) Training of teaching staff of vocational schools to the use of web quests Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи (4/2). pp. 105-109. ISSN 2411-4685