Освітній маркетинг – сучасний механізм управління професійно-технічним навчальним закладом
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11351/
|
|
Title |
Освітній маркетинг – сучасний механізм управління професійно-технічним навчальним закладом
Образовательный маркетинг - современный механизм управления профессионально-техническим учебным заведением Educational marketing as a modern tool for the management of vocational education institution |
|
Creator |
Кузьмінська, Л.Д.
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У тезах окреслено основні завдання, що постають перед керівниками у використанні маркетингових технологій в управлінні ПТНЗ. Освітній маркетинг як сучасний механізм управління професійно-технічним навчальним закладом дасть змогу привести у відповідність освітні пропозиції до наявної матеріально-технічної, методичної бази та кадрового потенціалу, сприяти розвитку соціального партнерства з провідними підприємствами, мобільно реагувати на запити роботодавців, створити позитивний імідж навчальному закладу. Також висвітлено деякі результати дослідно-експериментальної роботи щодо розвитку освітнього маркетингу в системі професійно-технічної освіти Черкаської області.
В тезисах обозначены основные задачи, стоящие перед руководителями в использовании маркетинговых технологий в управлении ПТУЗ. Образовательный маркетинг как современный механизм управления профессионально-техническим учебным заведением позволит привести в соответствие образовательные предложения к имеющейся материально-технической, методической базе и кадровому потенциалу, содействовать развитию социального партнерства с ведущими предприятиями, мобильно реагировать на запросы работодателей, создать положительный имидж учебному заведению. Также освещены некоторые результаты экспериментальной работы по развитию образовательного маркетинга в системе профессионально-технического образования Черкасской области. In theses outlined the main challenges facing marketing managers use technology to manage VET. Educational marketing as a modern management mechanism of vocational and technical educational institution will help bring in line educational offer to the existing logistical, methodological framework and human resources, promote the development of social partnership with leading companies, mobile to the demands of employers, create a positive image of the educational institution. Also highlights some of the results of the experimental work for the development of educational marketing in vocational education Cherkasy region. |
|
Publisher |
ІПТО НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11351/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D1%8B%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86.pdf
Кузьмінська, Л.Д. (2013) Educational marketing as a modern tool for the management of vocational education institution In: Інноваційні методи управлінської діяльності керівників професійно-технічних навчальних закладів: матеріали семінару-тренінгу (23-24 жовтня 2013 р., м.Черкаси) ІПТО НАПН України, м.Київ, Україна, pp. 50-53. |
|