Особливості використання методів особистісно орієнтованого навчання на уроках української мови у початковій школі інтенсивної педагогічної корекції
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11352/
|
|
Title |
Особливості використання методів особистісно орієнтованого навчання на уроках української мови у початковій школі інтенсивної педагогічної корекції
Features of personality oriented teaching methods at the Ukrainian lessons in elementary school intensive pedagogical correction |
|
Creator |
Марчук, Таміла Федорівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. 80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology |
|
Description |
У навчально-методичному посібнику висвітлюється актуальна проблема сучасної спеціальної педагогіки, а саме використання методів особистісно-орієнтованого навчання дітей із затримкою психічного розвитку. Представлено психолого- педагогічні передумови методів особистісно-орієнтованого навчання рідної мови учнів початкової із затримкою психічного розвитку, результати експериментального вивчення особливостей оволодіння знаннями з предмету «Українська мова». Концептуальним підходом до організації навчання учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку визначено орієнтацію на особистісно-орієнтовану освіту та розвиток мотиваційного компоненту учіння. Висвітлено загальну характеристику методів навчання, психолого- педагогічний аналіз структури методів навчання у школі, аналіз впливу методів навчання мови на учбову діяльність школярів із затримкою психічного розвитку та аналіз навчальної ситуації як основи і механізму реалізації особистісно орієнтованого уроку української мови у початковій школі інтенсивної педагогічної корекції. Навчально-методичний посібник адресований для наукових працівників у галузі спеціальної психології та педагогіки, аспірантів, вчителів- дефектологів, практичних психологів. In teaching aids covered topical problem of modern special education, namely the use of methods-centered teaching children with mental retardation. Presented by psychological and pedagogical methods prerequisites student-centered learning their native language primary pupils with mental retardation, the results of the pilot study features mastery of knowledge on the subject "Ukrainian language". Conceptual approaches to teaching primary school pupils with mental retardation is defined orientation to personality-oriented education and development of motivational learning component. Deals with the general characteristics of teaching methods, teaching psychological analysis of the structure of teaching methods in schools, impact analysis methods of language teaching in educational activities of students with mental retardation and learning situation analysis as the basis and mechanism of realization of personality oriented Ukrainian language lessons in elementary school intensive pedagogical correction. Training Manual is intended for researchers in the field of special pedagogy and psychology, graduate vchyteliv- defectologists, psychologists. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11352/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%A2.%D0%A4..pdf
Марчук, Таміла Федорівна (2014) Features of personality oriented teaching methods at the Ukrainian lessons in elementary school intensive pedagogical correction Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м.Київ, Україна. |
|