Запис Детальніше

Дитяче самоврядування в педагогічній системі Станіслава Теофіловича Шацького

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11356/
 
Title Дитяче самоврядування в педагогічній системі Станіслава Теофіловича Шацького
Children’s self-government in the pedagogical system of Stanislav Teofylovych Shatskii
 
Creator Шимановський, Марк Мусійович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.09 Organization of instruction
379.8 Leisure
 
Description Розглянута педагогічна система С. Шацъкого у контексті дитячого самоврядування. Талановитий росшсъкий педагог присвятив свою педагогічну практику експерименталънш роботі, спрямованій на розвиток самостійності дітей. Особливе значения досвід С. Шацъкого набувае у зв’язку з тим, що діти, яких він виховував, належали до числа педагогічно занедбаних прошарків тогочасного суспільства. Педагогу вдалося відволікти цих дітей від вулиці, сформувати їхню самостійність, забезпечити їх професією. Система С. Шацького вступала в непримиренне протиріччя із соціальними умовами царської Росії та сталінського Радянського Союзу. Експерименти С. Шацького припинялися владою, а самі дослідження педагога довгі роки замовчувалися. Педагогічні досягнення видатного педагога залишаються актуальними у сучасному демократичному суспїльстві і мають бути популяризованими.
The article discusses the pedagogical system of St. Shatskii in the context of children’s selfgovernment. The talented Russian teacher dedicated his teaching practice to experimental work aimed at developing of children’s independence. St. Shatskii’sexperienceacquires the particular importance in connection with the fact that the children whom he raised, belonged to the pedagogically neglected segments of the society. The teacher was able to distract the children from the streets, to form their independence, ensure their profession. St. Shatskii’ssystem entered into irreconcilable contradiction with the social conditions of Tsarist Russia and the Stalinist Soviet Union. St. Shatskii’sexperiments were stopped by the power, and the research of the educator for many years was suppressed. The pedagogical achieves of the outstanding teacher remain relevant in a modern democratic society and should be popularized.
 
Publisher АСМІ
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11356/1/%D1%81%D1%82%20%D0%A8%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9.pdf
Шимановський, Марк Мусійович (2014) Children’s self-government in the pedagogical system of Stanislav Teofylovych Shatskii Імідж сучасного педагога, 9 (148). pp. 49-53. ISSN 2221-6316