Запис Детальніше

Соціально-психологічні засади зниження проявів гіпердинамічного синдрому у дітей шкільного віку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11371/
 
Title Соціально-психологічні засади зниження проявів гіпердинамічного синдрому у дітей шкільного віку
Socio-psychological manifestations reduction principles hyperdynamic syndrome in school children
 
Creator Левченко, В.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description У статті розглядається проблема гіперактивності у дітей, проаналізовано підходи до означеної проблеми. Визначено основні причини виникнення та форми прояву синдрому дефициту уваги з гіперактивністю. Охарактеризовано основні корекційні засоби зниження проявів гіпердинамічної поведінки, які включають два напрямки роботи з різним змістом психокорекційних і соціореабілітаційних компонентів. Перший напрямок пов’язаний з проведенням індивідуальної або групової психокорекційної роботи з дитиною; другий – соціореабілітаційний, включає завдання, спрямовані на забезпечення соціально-психологічної підтримки дитині з гіпердинамічною поведінкою. Надано поради батькам, педагогам щодо організації діяльності і спілкування гіперактивних дітей.
В статье рассматривается проблема гиперактивности у детей, проанализованы основные подходы к решению данной проблемы. Определены основные причины возникновения и формы проявления синдрома дефицита внимания с гиперактивностью. Охарактеризованы основные коррекционные способы снижения проявлений гипердинамичного поведения, которые включают два направления работы с различным содержанием психокоррекционных и социореабилитационных компонентов.Первое направление. Первое направление связано с проведением индивидуальной или групповой психокоррекционной работы с ребенком; второе – социореабилитационное, включает задания, направленные на обеспечение социально-психологической поддержки ребенка с гипердинамичнім поведеним. Даны рекомендации родителям и педагогам относительно организации деятельности и общения гиперактивных детей.
I this article the problem of hyperactivity among children was considered and was analyzed the main approaches to the problem. The main causes and forms of attention deficit disorder with hyperactivity were determined. This article describes the main methods of correction and recommendations for parents and teachers in organization of activities and communication of hyperactive children.
 
Publisher Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
 
Date 2013
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11371/1/%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Левченко, В.В. (2013) Socio-psychological manifestations reduction principles hyperdynamic syndrome in school children Теоретичні і прикладні проблеми психології, 1 (30). pp. 172-179.