Психолого-педагогічна підготовка науково-педагогічних працівників у післядипломній освіті: праксеологічний вимір
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11392/
|
|
Title |
Психолого-педагогічна підготовка науково-педагогічних працівників у післядипломній освіті: праксеологічний вимір
Psycho-pedagogical training of research and teaching staff in postgraduate education: praxiological dimension |
|
Creator |
Скрипник, М.І.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті розкриваються парадигмальні засади андрагогіки. На прикладі праксеологічної (практичної) складової навчання дорослих описано особливості відбору та структуризації змісту та технологій психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників. Наголошено, що праксеологічна складова включає в себе: психолого-педагогічну підготовку науково-педагогічних працівників; розроблення змісту післядипломного навчання; запровадження новітніх педагогічних технологій навчання дорослих; інформатизацію післядипломної освіти; матеріально-технічне й навчально-методичне забезпечення післядипломної освіти. Означено програма психолого-педагогічна підготовка науково-педагогічних працівників.
В статье раскрываются парадигмальные основы андрагогики. На примере праксеологической (практической) составляющей обучения взрослых описаны особенности отбора и структурирования содержания и технологий психолого-педагогической подготовки научно-педагогических работников. Отмечено, что праксеологическая составляющая включает в себя психолого-педагогическую подготовку научно-педагогических работников; разработка содержания последипломного обучения; внедрение новейших педагогических технологий обучения взрослых; информатизацию последипломного образования; материально-техническое и учебно-методическое обеспечение последипломного образования. Представлена программа психолого-педагогической подготовки научно-педагогических работников. The article reveals the paradigmatic foundations of andragogy, features of content and technologies of psychological and pedagogical training of the teaching staff, program of psychological and pedagogical training of the teaching staff. |
|
Publisher |
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, «Агроосвіта»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11392/1/%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%81%D1%82.pdf
Скрипник, М.І. (2015) Psycho-pedagogical training of research and teaching staff in postgraduate education: praxiological dimension Нові технології навчання, 84. pp. 66-72. |
|