Запис Детальніше

Парадигмальні засади психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11398/
 
Title Парадигмальні засади психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників
Рaradigm principles of academic teaching staff traning
Парадигмальные основы психолого- педагогической подготовки научно-педагогических работников
 
Creator Скрипник, М.І.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкрито парадигмальні засади психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників у контексті модернізаційних змін вищої освіти України. Зосереджено увагу на методологічній психолого-педагогічній підготовці науково-педагогічних працівників, бо навчальні елементи змісту дисципліни нині реалізуються в іншому, відмінному від попереднього столітті науково-освітньому просторі. Наголошено на тому, що тепер, як ніколи раніше, вища школа України потребує викладачів нової генерації з конкурентоспроможним рівнем кваліфікації. Для створення концептуальної схеми психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників пропоновано андрагогічну парадигму як концептуальну схему теорії навчання дорослих, що вивчає специфічні закономірності засвоєння знань і вмінь дорослим суб’єктом у процесі навчальної діяльності.
В статье раскрыто парадигмальные основы психолого-педагогической подготовки научно-педагогических работников в контексте модернизационных изменений высшего образования Украины. Сосредоточено внимание на методологической психолого-педагогической подготовке научно-педагогических работников, так как учебные элементы содержания дисциплины, их прагматический потенциал сейчас реализуются в другом, отличном от предыдущего веке научно-образовательном пространстве. Отмечено, что теперь, как никогда раньше, высшая школа Украины нуждается в преподавателях нового поколения с конкурентоспособным уровнем квалификации. Для создания концептуальной схемы психолого-педагогической подготовки научно-педагогических работников предложена андрагогическая парадигма как концептуальная схема теории обучения взрослых, которая изучает специфические закономерности усвоения взрослым знаний и умений в процессе учебной деятельности.
The article deals with the paradigm principles of academic teaching staff traning in the context of modernization changes of higher education in Ukraine. The emphasis is on methodological and psycho-pedagogical training of academic teaching staff because educational elements of course contents are now implemented in another, different from the previous century scientific and educational space. It is emphasized that now, more than ever, universities in Ukraine need teachers of new generation with competitive skills level. It is defined that courses of psychological and pedagogical training of academic teaching staff are qualitatively different from traditional that is why they have to be designed on the basis of personal achievements and demands of academic teaching staff; the methodological foundations are essentially new scientific and educational factors formed in methodology research and experimental work in postneoclassical development conditions.
 
Publisher АТОПОЛ ГРУП
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11398/1/%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA_.pdf
Скрипник, М.І. (2015) Рaradigm principles of academic teaching staff traning Вісник післядипломної освіти, 1 (34). pp. 136-146.