Практична андрагогіка в післядипломній педагогічній освіті: категорійно-понятійне тлумачення
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11400/
|
|
Title |
Практична андрагогіка в післядипломній педагогічній освіті: категорійно-понятійне тлумачення
Practical andragogics in Postgraduate Education: conceptual interpretation of сategories |
|
Creator |
Скрипник, М.І.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
Уперше здійснено розгляд практичної андрагогіки через категорійно-понятійний апарат. Прагматичне тлумачення раціональності як доцільності радикально змінює розуміння призначення андрагогіки. У межах цієї парадигми практичну андрагогіку трактуємо як раціональну організовану андрагогом практико-орієнтовну систему учіння дорослого, де ціннісно-цільовим орієнтиром є доцільна корисність. Узагальнюючи аналіз категорійно-понятійного апарату практичної андрагогіки систематизовано кілька пізнавальних елементів, зокрема: практика, учіння, дорослий. Виявлено, що «дорослість» – фундаментальне поняття. Описано особливі пізнавальні функції, завдяки яким це поняття перетворюється на категорію: методологічна, синтетична, евристична, логічна функції. З’ясовано генезис дослідження проблеми «дорослого».
First made practical consideration because of Categories andragogics-conceptual apparatus. Pragmatic interpretation of rationality as feasibility radically changes the understanding of the purpose andragogics. Within this paradigm practical andragogics interpreted as rational andrahohom organized practice-oriented adult learning system where values and targets appropriate utility. Summarizing the analysis of Categories practical-conceptual apparatus andragogics systematized cognitive several elements, including: practice, learning, adult. Found that "maturity" - fundamental concepts. Describe specific cognitive functions that make this concept becomes a category: methodological, synthetic, heuristic, logical functions. It was shown genesis study on "adult". |
|
Publisher |
Університет менеджменту освіти
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11400/1/%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA%204.pdf
Скрипник, М.І. (2015) Practical andragogics in Postgraduate Education: conceptual interpretation of сategories Післядипломна освіта в Україні, 2. |
|