Запис Детальніше

Модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учня

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11417/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1319/996
 
Title Модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учня
Model of computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of student
Модель компьютерно ориентированной учебной среды для формирования поликультурной компетентности ученика
 
Creator Іванюк, І.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті представлена та обґрунтована авторська модель комп’ютерно орієнтованого навчального середовища формування полікультурної компетентності учнів. З’ясовано зміст поняття «полікультурна компетентність учня» і уточнено зміст основного поняття дослідження «комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище в умовах полікультурної освіти учнів». Охарактеризовані наукові підходи та принципи щодо формування полікультурної компетентності учнів. Виокремлені основні інструменти для забезпечення полікультурної освіти учнів у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі. Зроблені висновки, що побудована та представлена модель охоплює основні блоки, які забезпечують системність та послідовність навчально-виховного процесу в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі для формування полікультурної компетентністі учня.
The article presents the author's model of computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of pupils. It was found the content of "multicultural competence of students" and clarified the basic conntent of the study "computer-oriented learning environment in terms of multicultural education of pupils." Scientific approaches and principles that underpin the formation of a multicultural competence of pupils were characterized. The basic tools for provide multicultural education students in computer-oriented learning environment were highlighted. It is concluded that the present model includes the basic building blocks that provide consistency and coherence of the educational process in the computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of the student.
В статье представлена и обоснована авторская модель компьютерно ориентированной учебной среды для формирования поликультурной компетентности учащихся. Выяснено содержание понятия «поликультурное компетентность ученика» и уточнено содержание основного понятия исследования «компьютерно ориентированная учебная среда в условиях поликультурного образования учащихся». Охарактеризованы научные подходы и принципы, на которых базируется формирование поликультурной компетентности учащихся. Выделены основные инструменты для обеспечения поликультурного образования учащихся в компьютерно ориентированной учебной среде. Сделаны выводы, что представленная модель охватывает основные блоки, которые обеспечивают системность и последовательность учебно-воспитательного процесса в компьютерно ориентированной учебной среде для формирования поликультурной компетентности ученика.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11417/1/%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A1.pdf
Іванюк, І.В. (2015) Model of computer-oriented learning environment for the formation of a multicultural competence of student Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (50). pp. 14-33.