Запис Детальніше

Програми психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11418/
 
Title Програми психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти
Applications psychological and pedagogical training of teaching staff in post-graduate education
 
Creator Скрипник, М.І.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У розрізі сучасних змін вітчизняної вищої освіти проаналізовано теоретичні та практичні аспекти розроблення елективних варіативних програм психолого-педагогічної підготовки науково-педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти. Доведення розгортається на основі аналізу ідеї фундаментальності як діалектики взаємодії фундаментальних та прикладних знань, що є основою двовекторної моделі професійної діяльності науково-педагогічних працівників (спрямованість на освоєння методології наукового пізнання – науково-дослідницька діяльність та центрованість на впровадженні науково-дослідницьких результатів у практику післядипломної педагогічної освіти – психолого-педагогічний). Проілюстровано варіативні елективні програми на різних рівнях підготовки (загальному, особливому та специфічному).
In article examines the theoretical and practical aspects of development of the variation of elective programs of training the research and teaching staff in the system of post-graduate education. Proof is based on the analysis of fundamental ideas as the dialectic interaction between basic and applied knowledge that is the basis of twovektors’ model professional activities of scientific and pedagogical staff. In article outline the basic andragogics principles in the system of post-graduate education and illustrated the variation of elective programs at different levels of training (approaches to development, special and specific).
В контексте современных изменений отечественного высшего образования проанализированы теоретические и практические аспекты разработки элективных вариативных программ психолого-педагогической подготовки научно-педагогических работников в системе последипломного педагогического образования. Доказательства основываются на анализе идеи фундаментальности как диалектики взаимодействия фундаментальных и прикладных знаний, которые составляют основу двовекторной модели профессиональной деятельности научно-педагогических работников (направленность на освоение методологии научного познания – научно-исследовательская деятельность и на внедрении научно-исследовательских результатов в практику последипломного педагогического образования (психолого-педагогический). Проиллюстрированы вариативные элективные программы на разных уровнях подготовки (общий, особенный и специфический).
 
Publisher КУТЕП
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11418/1/%D0%A1%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D1%81%D1%82.pdf
Скрипник, М.І. (2015) Applications psychological and pedagogical training of teaching staff in post-graduate education Наукові записки Київського університету туризму, економіки і права. Серія: філософські науки, 19. pp. 298-313.