Психолого-педагогічний супровід неперервного підвищення кваліфікації вчителя української мови та літератури в умовах трансформації освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11439/
|
|
Title |
Психолого-педагогічний супровід неперервного підвищення кваліфікації вчителя української мови та літератури в умовах трансформації освіти
Is psychology-pedagogical accompaniment of the continuous in-plant training of teacher of Ukrainian and literature in the conditions of transformation of education |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Наукова розвідка продовжує цілий цикл публікацій автора, присвячений проблемі створення якісної системи неперервного підвищення кваліфікації вчителя-словесника в контексті соціально-педагогічних трансформацій освітнього простору України.
Научная статья продолжает целый цикл публикаций автора, посвящённый вопросам создания качественного непрерывного повышения квалификации учителя-словесника в контексте социально-педагогических трансформаций образовательного пространства Украины. The scientific article continues the cycle of publications of author, devoted to the problem of creation of the high-quality system of the continuo in-plant training of teacher-philologist in a context socially-pedagogical transformations of educational space of Ukraine. |
|
Publisher |
Вісник Луганського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11439/1/%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Сидоренко, В.В. (2010) Is psychology-pedagogical accompaniment of the continuous in-plant training of teacher of Ukrainian and literature in the conditions of transformation of education Вісник Луганського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка, матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасний лінгвістичний і лінгводидактичний дискурсний простір», 22 (209). pp. 71-79. |
|