Запис Детальніше

Психолого-педагогічний супровід неперервного підвищення кваліфікації вчителя української мови та літератури в умовах трансформації освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11439/
 
Title Психолого-педагогічний супровід неперервного підвищення кваліфікації вчителя української мови та літератури в умовах трансформації освіти
Is psychology-pedagogical accompaniment of the continuous in-plant training of teacher of Ukrainian and literature in the conditions of transformation of education
 
Creator Сидоренко, В.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Наукова розвідка продовжує цілий цикл публікацій автора, присвячений проблемі створення якісної системи неперервного підвищення кваліфікації вчителя-словесника в контексті соціально-педагогічних трансформацій освітнього простору України.
Научная статья продолжает целый цикл публикаций автора, посвящённый вопросам создания качественного непрерывного повышения квалификации учителя-словесника в контексте социально-педагогических трансформаций образовательного пространства Украины.
The scientific article continues the cycle of publications of author, devoted to the problem of creation of the high-quality system of the continuo in-plant training of teacher-philologist in a context socially-pedagogical transformations of educational space of Ukraine.
 
Publisher Вісник Луганського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка
 
Date 2010
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11439/1/%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Сидоренко, В.В. (2010) Is psychology-pedagogical accompaniment of the continuous in-plant training of teacher of Ukrainian and literature in the conditions of transformation of education Вісник Луганського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка, матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. «Сучасний лінгвістичний і лінгводидактичний дискурсний простір», 22 (209). pp. 71-79.