Запис Детальніше

Методологічні підходи до визначення форм підтримки особистості у професійному самовизначенні

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11444/
 
Title Методологічні підходи до визначення форм підтримки особистості у професійному самовизначенні
Methodological approaches to finding individual forms of support for professional self-determination
 
Creator Лозовецька, В.Т.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті висвітлено методологічні підходи до визначення форм підтримки та допомоги особистості у професійному самовизначенні. Акцентовано увагу на тому, що професійне самовизначення особистості має передбачати можливість вільного професійного вибору за умови ефективного саморозвитку особистості на всіх життєвих етапах із наданням відповідної допомоги щодо адекватного й усвідомленого сприйняття соціально-економічних змін, сприйняття цілей та мотивів професійної діяльності, можливості подальшого кар’єрного зростання.
This article presents a methodological approach to determining the forms of support and assistance to the person in professional self-determination. Attention is drawn to the fact that professional self-identity should include the possibility of free choice of a profession with effective self-development at all stages of life with the provision of appropriate care with respect to adequate perception of the socio-economic change, conscious perception of the goals and motives of professional activities, opportunities for further career growth.
 
Publisher ІПТО НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11444/1/%D0%9B%D0%92%D0%A2.pdf
Лозовецька, В.Т. (2012) Methodological approaches to finding individual forms of support for professional self-determination Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка, 1 (3). pp. 11-18. ISSN 2223-5752