Професійно-особистісне зростання вчителя-словесника на засадах кредитно-модульної системи: Щоденник слухача курсівпосібник: У 3 ч. – Ч. ІІ
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11449/
|
|
Title |
Професійно-особистісне зростання вчителя-словесника на засадах кредитно-модульної системи: Щоденник слухача курсівпосібник: У 3 ч. – Ч. ІІ
Professional and personal growth teacher-language and literature based on credit-modular system: Blog trainees: In 3 parts. - P. III |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
378 Higher education. Universities. Academic study 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У навчальному посібнику розглядається впровадження кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації на курсах вчителів української мови та літератури як інноваційний шлях для забезпечення мобільності й конкурентноспроможності педагога, якісної неперервної освіти в умовах створення єдиного європейського освітнього простору. В основу інноваційної системи підвищення кваліфікації покладено багатовимірну циклічну модель професійно-особистісного зростання вчителя-словесника, визначено етапи міжатестаційного циклу за кредитно-модульною системою організації навчання, форми роботи на виділених етапах. Подано розподіл залікових кредитів на всіх етапах міжатестаційного періоду. Розроблено критерії оцінювання участі вчителя-словесника в інформаційно-мотиваційному блоці кредитного (змістового) модуля навчальної програми. Вміщено пакет психолого-андрагогічних діагностик для самооцінки і самоконтролю педагога. Запропоновано форму залікової кредитної книжки – Щоденник слухача курсів (Частина ІІ) і Щоденник міжкурсового періоду (Частина ІІІ). Для працівників системи післядипломної педагогічної освіти, тьюторів, лекторського складу та слухачів курсової підготовки за кредитно-модульною системою організації навчання, керівних і педагогічних працівників, методистів рай(міськ)МК, також усіх, хто цікавиться питаннями модернізації вітчизняної системи післядипломної педагогічної освіти, тієї когорти освітян, яка дбає про акме-орієнтоване неперервне самотворення, саморозвиток, самовдосконалення і самореалізацію, підвищення професійно-фахового й індивідуально-особистісного рівня протягом усього життя. In the book considered the introduction of credit-modular system of training courses for teachers of Ukrainian language and literature as an innovative way to ensure the mobility and competitiveness of teacher, quality continuous education in creating a single European educational space. The basis of the innovation system of training laid multidimensional cyclic model of professional and personal growth teacher-language and literature, the stages mizhatestatsiynoho cycle for credit-modular system of training, in the form of isolated stages. Posted distribution of credits credits at all stages mizhatestatsiynoho period. Criteria of evaluation of participation of teacher-language and literature in information and motivational unit credit (semantic) module training program. Contains andragogical package psycho-diagnostics for self-esteem and self-teacher. A form of credit record books - Blog trainees (Part II) and Diary mizhkursovoho period (Part III).For employees of postgraduate education, tutors, lecturing warehouse and students training courses for credit-modular system of training, management and teaching staff, trainers paradise (city) MC, as all those interested in the modernization of the national system of postgraduate education, that cohort Educators who cares about Acme-oriented continuous self-creation, self-development, self-improvement and self-realization, improving vocational and professional individual and personal level throughout life. |
|
Publisher |
Каштан
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Teaching Resource
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11449/1/%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%86%D0%86.%20%D0%A9%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%81%D0%BB%D1%83%D1%85%D0%B0%D1%87%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%96%D0%B2.pdf
Сидоренко, В.В. (2010) Professional and personal growth teacher-language and literature based on credit-modular system: Blog trainees: In 3 parts. - P. III [Teaching Resource] |
|