Інформаційний бюлетень № 4 , 2015 "ІК-компетентність вчителів в системі освіти: досвід Чехії та Нідерландів"
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11451/
|
|
Title |
Інформаційний бюлетень № 4 , 2015 "ІК-компетентність вчителів в системі освіти: досвід Чехії та Нідерландів"
Newsletter № 4 , 2015 "ICT competence teachers in education: Czech and experience the Netherlands" |
|
Creator |
Кравчина, О.Є.
Гриценчук, О.О. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
373 Kinds of school providing general education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Впровадження інформаційних технологій в професійну діяльність вчителя є незаперечним фактом сьогодення, оскільки ключовим фактором структурних змін у суспільстві є інформатизація - процес проникнення ІКТ, комп'ютерної техніки та телекомунікацій в усі сфери людської діяльності.Нові економічні та соціальні особливості глобального суспільства знань диктують необхідність формування нових ключових компетентностей суспільства знань - професійних, соціальних та інформаційних, серед яких саме ІК компетентність дозволяє ефективно формувати і розвивати професійну та соціальну компетентність. Інформаційне освітнє середовище школи на сьогодні включає в себе електронні освітні матеріали, електронні бібліотеки, цифрові лабораторії, «електронні» щоденники і журнали, кожна школа обов'язково має особистий шкільний сайт,середовище для електронного навчання та портфоліо учнів та вчителів та ін. Друга важлива тенденція розвитку шкільної освіти це поширення «хмарних технологій» та глобальних навчальних платформ. Всі ці фактори враховуються при створенні програм навчання та підвищення кваліфікації вчителів в Чехії. The introduction of information technology in teacher professional activity is a fact today, as the key structural changes in society informatization is - the process of penetration of ICT, computers and telecommunications in all spheres of human diyalnosti.Novi economic and social features of the global knowledge society necessitate the development of new key competencies the knowledge society - professional, social and information, including IR is competence can effectively create and develop professional and social competence. Information educational environment at school today includes electronic educational materials, electronic libraries, digital lab, "electronic" journals and magazines, each school must have a personal school site environment for e-learning and portfolios of students and teachers and others. The second important trend of the spread of school education "cloud technology" and global learning platforms. All these factors taken into account in establishing training programs and teacher training in the Czech Republic. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Other
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11451/1/Buleten%20-Kravchina-Gritsenchuk4_2015_002.pdf
Кравчина, О.Є. and Гриценчук, О.О. (2015) Newsletter № 4 , 2015 "ICT competence teachers in education: Czech and experience the Netherlands" ІІТЗН НАПН України, м.Київ, Україна. |
|