Педагогічна майстерність учителя української мови і літератури в системі післядипломної освіти : акме-синергетичний аспект
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/11452/
|
|
Title |
Педагогічна майстерність учителя української мови і літератури в системі післядипломної освіти : акме-синергетичний аспект
Pedagogical skills teacher of Ukrainian language and literature in post-graduate education: acme-synergistic aspect |
|
Creator |
Сидоренко, В.В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance |
|
Description |
Термінологічний словник-довідник із розвитку педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури укладено вперше. У ньому зібрано й систематизовано базові акмеологічні поняття, наукові категорії, парадигмальний контекст яких безпосередньо пов’язаний із неперервним професійно-особистісним зростанням учителя української мови і літератури в системи післядипломної освіти, удосконаленням його професійно-педагогічної компетентності, набуттям професійно значущих компетенцій, виробленням нової якості професійно-педагогічної дії відповідно до завдань оновленої мовно-літературної парадигми. Для науковців, працівників вищих навчальних закладів, організаторів післядипломної педагогічної освіти, слухачів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, керівників загальноосвітніх навчальних закладів та установ системи загальної середньої освіти, а також усіх, хто цікавиться питаннями модернізації вітчизняної системи післядипломної педагогічної освіти. Glossary Directory pedagogical skills of teachers of Ukrainian language and literature concluded for the first time. It collected and systematized acmeological basic concepts, scientific categories paradigm context is directly linked to the continuous professional and personal growth teacher of Ukrainian language and literature in the system of postgraduate education, improving his professional and pedagogical competence acquisition professionally significant competences, development of new quality vocational and educational actions in accordance with the objectives of the revised language and literary paradigm. For scientists, staff of higher education institutions, organizers of postgraduate education, training courses teaching staff, heads of secondary schools and institutions of secondary education, as well as all those interested in the modernization of the national system of Postgraduate Education. |
|
Publisher |
Витоки
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/11452/1/%D0%A1%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%A1%D0%B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Сидоренко, В.В. (2013) Pedagogical skills teacher of Ukrainian language and literature in post-graduate education: acme-synergistic aspect Витоки, м.Донецьк, Україна. ISBN 978-966-427-319-9 |
|