Запис Детальніше

Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/11464/
 
Title Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчителів-предметників
Psychophysiological features of professional self-fulfilment of schools’ teachers
Психофизиологические особенности профессионального самоосуществления учителей-предметников
 
Creator Савченко, Тетяна Леонідівна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглянуто основні аспекти професійного самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх закладів. Подано узагальнення експериментальних досліджень, котрі демонструють особливості професійного самоздійснення педагогів різного віку та рівня кваліфікації. В дослідженні визначенні показники рівнів професійного самоздійснення, в тому числі зовнішньопрофесійних та внутрішньопрофесійних складових, мотивації професійної діяльності, а також рівня самоефективності.
The article describes the main aspects of professional self-realization of teachers of general secondary schools. We summarize the results of experimental studies that demonstrate the features of professional self-realization of teachers of different ages and skill levels. The study identifies indicators of professional self-realization, including vneshneprofessionalnyh and intraprofessional components of motivation of professional activity as well as the level of self-efficacy.
В статье рассмотрены основные аспекты профессионального самоосуществления учителей средних общеобразовательных вузов. Представлены обобщенные результаты экспериментальных исследований, которые демонстрируют особенностей профессионального самоосуществления учителей разного возраста и уровня квалификации. В исследовании определялись показатели профессионального самоосуществления, в том числе внешнепрофессиональных и внутрипрофессиональных составляющих, мотивации профессиональной деятельности, а также уровня самоэффективности.
 
Publisher Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/11464/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A2.%20%D0%9B.%20%282015%29%20%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D1%84i%D0%B7i%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3i%D1%87%D0%BDi%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82i%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81i%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B7%D0%B4i%D0%B9%D1%81%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BBi%D0%B2-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BAi%D0%B2.pdf
Савченко, Тетяна Леонідівна (2015) Psychophysiological features of professional self-fulfilment of schools’ teachers Актуальні проблеми психології. - Том V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія (15). pp. 209-216. ISSN 2072-4772