Запис Детальніше

Підхід до організації і проведення шкільного навчального фізичного експерименту

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/13226/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1296/989
 
Title Підхід до організації і проведення шкільного навчального фізичного експерименту
Approach to organizing and conducting school educational physical experiment
 
Creator Лаврова, А.В.
Заболотний, В.Ф.
 
Subject 001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description Сучасний підхід до ефективного проведення фізичного експерименту полягає у комбінуванні реального та віртуального експериментів з використанням нових технологій навчання для формування ключових і предметних компетентностей учнів. Лише вміле поєднання комп'ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дадуть бажаний результат: високий рівень засвоєння знань з фізики й усвідомлення їх практичного застосування. У роботі розглядається підхід до організації і проведення навчального фізичного експерименту, використовуючи комп’ютерно орієнтовані засоби навчання. Даний підхід розширює можливості експерименту як виду наочності та джерела знань і включає наступні етапи: підготовчий; проведення натурного фізичного експерименту; висновки. Сучасне програмне забезпечення автоматизує збір, обробку та систематизацію даних, що економить час і сили учнів. В цілому це дозволяє зосередити їх увагу на фізичній суті досліджуваного явища.
The modern approach to the effective conduct physical experiment is to combine the real and virtual experiments using new learning technologies for the formation of key competencies and subject students. Only a skilful combination of computer technology and traditional methods of teaching physics give the desired result: a high level of learning in physics and understanding of their practical application. This paper considers the approach to the organization and holding of educational physical experiment using computer-oriented learning tools. This approach extends the experiment as a kind of visibility and knowledge sources and includes the following steps: preparation; of full-scale physical experiments; conclusions. Modern software automates the collection, processing and systematization of data, saves time and effort of students. In general, you can focus their attention on the physical nature of the phenomenon under study.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/13226/2/LavrovaIITZN.pdf
Лаврова, А.В. and Заболотний, В.Ф. (2015) Approach to organizing and conducting school educational physical experiment Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (50). pp. 57-70. ISSN 2076-8184