Підхід до організації і проведення шкільного навчального фізичного експерименту
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/13226/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1296/989 |
|
Title |
Підхід до організації і проведення шкільного навчального фізичного експерименту
Approach to organizing and conducting school educational physical experiment |
|
Creator |
Лаврова, А.В.
Заболотний, В.Ф. |
|
Subject |
001.89 Organization of science and scientific work
373 Kinds of school providing general education 53 Physics |
|
Description |
Сучасний підхід до ефективного проведення фізичного експерименту полягає у комбінуванні реального та віртуального експериментів з використанням нових технологій навчання для формування ключових і предметних компетентностей учнів. Лише вміле поєднання комп'ютерних технологій і традиційних методів викладання фізики дадуть бажаний результат: високий рівень засвоєння знань з фізики й усвідомлення їх практичного застосування. У роботі розглядається підхід до організації і проведення навчального фізичного експерименту, використовуючи комп’ютерно орієнтовані засоби навчання. Даний підхід розширює можливості експерименту як виду наочності та джерела знань і включає наступні етапи: підготовчий; проведення натурного фізичного експерименту; висновки. Сучасне програмне забезпечення автоматизує збір, обробку та систематизацію даних, що економить час і сили учнів. В цілому це дозволяє зосередити їх увагу на фізичній суті досліджуваного явища.
The modern approach to the effective conduct physical experiment is to combine the real and virtual experiments using new learning technologies for the formation of key competencies and subject students. Only a skilful combination of computer technology and traditional methods of teaching physics give the desired result: a high level of learning in physics and understanding of their practical application. This paper considers the approach to the organization and holding of educational physical experiment using computer-oriented learning tools. This approach extends the experiment as a kind of visibility and knowledge sources and includes the following steps: preparation; of full-scale physical experiments; conclusions. Modern software automates the collection, processing and systematization of data, saves time and effort of students. In general, you can focus their attention on the physical nature of the phenomenon under study. |
|
Publisher |
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/13226/2/LavrovaIITZN.pdf
Лаврова, А.В. and Заболотний, В.Ф. (2015) Approach to organizing and conducting school educational physical experiment Інформаційні технології і засоби навчання, 6 (50). pp. 57-70. ISSN 2076-8184 |
|