Андрагогічні принципи підготовки вчителів до роботи з обдарованими дітьми
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/26591/
|
|
Title |
Андрагогічні принципи підготовки вчителів до роботи з обдарованими дітьми
Andragogical principles of training teachers to work with gifted children |
|
Creator |
Ілляхова, М.В.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті досліджено андрагогічні принципи підготовки вчителів до роботи з обдарованими дітьми, що сприяє формуванню когерентного креативного освітнього середовища. Визначається, що готовність вчителя до роботи з обдарованими учнями є результатом його цілеспрямованої системної підготовки, що фундується на головних андрагогічних принципах: самоосвіти, самодетермінації, самокорекції, актуалізації результатів навчання, інтерсуб’єктивності, організації життєвого часу, розвитку креативного мислення та творчого потенціалу. Аналізуються перспектива синергетичного підходу у вирішенні головних андрагогічних проблем. Такий підхід дозволяє представити андрагогіку як модель інноваційної освіти, що формує в особи креативну компетентність, здатність до інноваційного мислення, соціальної та професійної мобільності. In the article the andragogics principles of training teachers to work with gifted children, which contributes to the formation of a coherent creative educational space. Determined that the readiness of teachers to work with gifted students is the result of his deliberate systematic training to substantiate, which the basic on the andragogics principles: self-education, self-determination, self-correction, updating the learning outcomes of intersubjectivity, the organization of the life time, the development of creative thinking and the creative potential. The analyzed prospects of a synergistic approach in addressing major the andragogics problems. This approach allows us to represent andragogy as a model of innovative education, which forms in the individual the creative competence, the ability for innovative thinking, social and professional mobility. |
|
Publisher |
ПУПАП Жовтий О. О.
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/26591/1/Illiahova_stattyakonf.pdf
Ілляхова, М.В. (2014) Andragogical principles of training teachers to work with gifted children Проблеми підготовки сучасного вчителя, 4. pp. 167-177. |
|