Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників засобами гуманітарних предметів у контексті фундаменталізації змісту освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/26598/
|
|
Title |
Дидактичні умови формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників засобами гуманітарних предметів у контексті фундаменталізації змісту освіти
Didactic conditions of formation of value-semantic orientations of high school students of means humanities in the context of fundamentalization of education content Дидактические условия формирования ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников средствами гуманитарных предметов в контексте фундаментализации содержания образования |
|
Creator |
Косянчук, Сергій Володимирович
|
|
Subject |
36 Safeguarding the mental and material necessities of life
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах автор говорить про особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи. Принципи навчання мають відповідати особистісно зорієнтованій парадигмі освіти.
In theses author tells about the features of value-semantic orientations of high school students. Principles of training must meet individually oriented paradigm of education. В тезисах автор говорит об особенностях формирования ценностно-смысловых ориентаций учащихся старших классов. Принципы обучения должны соответствовать личностно ориентированной парадигме образования. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/26598/1/Tza13_13_KSV.pdf
- Косянчук, Сергій Володимирович (orcid.org/0000-0003-1334-6011 <http://orcid.org/0000-0003-1334-6011>) (2013) Didactic conditions of formation of value-semantic orientations of high school students of means humanities in the context of fundamentalization of education content In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2013 рік Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 119-120. |
|