Запис Детальніше

Ціннісно-смислові орієнтації змісту предметів гуманітарного циклу в контексті підручникотворення

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/26600/
 
Title Ціннісно-смислові орієнтації змісту предметів гуманітарного циклу в контексті підручникотворення
Value-semantic orientation in the content humanities: the context of preparation of textbooks
Ценностно-смысловые ориентации содержания предметов гуманитарного цикла в контексте учебников
 
Creator Косянчук, Сергій Володимирович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті йдеться про зміст предметів гуманітарного циклу старшої школи, про відповідне ціннісно-смислове навантаження, а також про фундаменталізацію освіти. Акцентується увага на навчальних програмах, підручниках і посібниках, зміст яких має бути спрямованим на формування ціннісносмислових орієнтацій старшокласників.
The article tells about the subjects content of humanitarian cycle of the high school, whichare conformity of the valuesense load, and also it tells about fundamentalization of the education.The focus is on the learning curricula, textbooks and manuals, which contents should be aimed atbuilding of the valuesense orientations of the high school students.
В статье речь идет о содержании предметов гуманитарного цикла старшей школы, соответственной ценностно-смысловой нагрузке, а также о фундаментализации образования. Акцентируется внимание на учебных программах, учебниках и пособиях, содержание которых должно быть направлено на формирование ценностно-смысловых ориентаций старшеклассников.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/26600/1/2012_PSP_KSV1.pdf
Косянчук, Сергій Володимирович (2012) Value-semantic orientation in the content humanities: the context of preparation of textbooks Проблеми сучасного підручника (12). pp. 124-132. ISSN ISBN 978-966-644-248-5