Запис Детальніше

Соціально-професійна орієнтація учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/26646/
 
Title Соціально-професійна орієнтація учнів
Social and professional orientation of students
 
Creator Піддячий, Микола Іванович
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
374 Education and training out of school. Further education
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description Навчально-методичний посібник присвячений питанням соціально-професійної орієнтації у царині забезпечення поступу особистості, що в системі загальної середньої освіти відображається такими основними поняттями і категоріями: соціалізація, адаптація, інтеграція, індивідуалізація, навчально-виховний процес, зміст і якість освіти, професійна орієнтація, професійне самовизначення, допрофесійна і професійна підготовка, розвиток, саморозвиток, самоорганізація, самовдосконалення, формування, компетентності, технології, засоби праці, продуктивні сили … . Включені матеріали розкривають теоретико-методичні засади формування психологічного досвіду особистості учня та спрямування його в систему соціальних і професійних відносин на різних етапах розвитку із врахуванням вікових особливостей, за рахунок формування знань, умінь, якостей, цінностей, норм тощо, які дозволяють їй функціонувати в умовах швидкозмінного середовища глобалізованого простору. Схвалено для системи загальної середньої освіти. Посібник може бути використаний вищими навчальними закладами, Інститутами післядипломної педагогічної освіти, психологами, управлінцями, соціальними працівниками, науковцями психолого-педагогічної проблематики, докторантами та аспірантами.
Training guide dedicated to the social and vocational guidance in the field to ensure the progress of the individual, in the general secondary education displays such basic notions and categories: socialization, adaptation, integration, personalization, educational process, content and quality of education, vocational guidance, professional self-determination, pre-professional and professional training, development, self-development, self-organization, self-formation, competence, technology, means of labor, productive forces .... Included are materials revealing theoretical and methodological principles of formation of psychological experience of the individual student and to guide it in social and professional relations at various stages of development with regard to age-appropriate, by the formation of knowledge, skills, values, norms, etc., that allow it to operate under rapidly changing globalized environment space. Approved for general secondary education system. The manual can be used by universities, institutes of postgraduate education, psychologists, managers, social workers, academics psychological and educational problems, doctoral and graduate students.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Contributor Барташ, С.В.
 
Date 2014
 
Type Teaching Resource
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/26646/1/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
Піддячий, Микола Іванович (2014) Social and professional orientation of students [Teaching Resource]