Освітній потенціал постмодерної людини: креативність чи спустошення?
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/26647/
|
|
Title |
Освітній потенціал постмодерної людини: креативність чи спустошення?
Еducational potential of postmodern person: creativity or desolation? |
|
Creator |
Ілляхова, М.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
|
|
Description |
У статті досліджено потреби та освітній потенціал постмодерної людини, запити якої не задовольняє сучасна освіта.Проаналізовано стан сучасної освіти, яка замість цілісної системи перетворилася на розгалужений комплекс різнофункціональних навчальних технологій, що породжує розрив «людина – реальність». Аналізується перспектива неперервної освіти, принципи якої здатні подолати дивергентність постнекласичної освіти та сформувати відкритий, креативний, інноваційний освітній простір.
The article explores the needs and educational potential of postmodern man, the requests of which do not meet modern education. Analyzed a state of modern education, which has become a multifunctional complex branched instructional technology that creates a gap in the system of «man – a reality».Analyzed the perspective of continuing education, the principles of which are able to overcome the branching postnonclassical education and create an open, creative, innovative educational environment. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/26647/1/%D0%86%D0%BB%D0%BB%D1%8F%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
Ілляхова, М.В. (2015) Еducational potential of postmodern person: creativity or desolation? Освітні та культурні ефекти критичного мислення: від класичного формату до сучасності : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 жовтня 2014 року. pp. 53-60. |
|