Модернізація змісту профільного навчання в світлі міжпредметної інтеграції
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106454/
http://www.director-ua.info/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=28&Itemid=9 |
|
Title |
Модернізація змісту профільного навчання в світлі міжпредметної інтеграції
Modernization of content of school education in the light of intersubject communications Модернизация содержания профильного обучения в свете межпредметной интеграции |
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Особливо актуальним на сучасному етапі стає глобалізація усіх сфер життєдіяльності особистості і суспільства: можливість інтегруватися в різні соціуми, самовизначатися в житті, активно діяти, бути конкурентоспроможною на світовому ринку праці. Тому зміни у якості освіти мають забезпечити випереджувальний розвиток людини, відповідність природному середовищу, культурі, духовності, суспільству, економіці, технологіям, професійній діяльності з урахуванням змін, що відбуваються. Одним з напрямків таких змін є інтеграція змісту предметів в профільній школі, яка стає життєвою необхідністю, складовою фундаменталізації змісту навчання. Для директора це – створення конкурентоспроможного освітнього середовища. Для вчителя – створення дидактично-методичних розробок змісту профільного навчання, міжпредметних курсів з різних напрямів як в інваріантній частині, так і за допомогою курсів за вибором та факультативів, вибір оптимальних методик.
Particularly relevant in the present stage of globalization becomes all spheres of life of the individual and society to be integrated into various societies, to define themselves in life, be active, be competitive in the global labor market. Therefore, changes in the quality of education should ensure the priority development of the person, the appropriate environment, culture, spirituality, society, economy, technology, professional activities to reflect the changes that are taking place. One of the directions of such changes is the integration of the content items in the school profile, which is becoming a necessity, part fundamentalization learning content. For the director of this – the creation of a competitive educational environment. For the teacher – the creation of didactic and methodical development of content of school education, intersubject courses in different directions in the invariant part, and with the help of elective courses and electives, the choice of optimal techniques. Особенно актуальным на современном этапе становится глобализация всех сфер жизнедеятельности личности и общества: возможность интегрироваться в различные социумы, самоопределяться в жизни, активно действовать, быть конкурентоспособной на мировом рынке труда. Поэтому изменения в качестве образования должны обеспечить опережающее развитие человека, соответствие среде, культуре, духовности, обществу, экономике, технологиям, профессиональной деятельности с учетом изменений, которые происходят. Одним из направлений таких изменений является интеграция содержания предметов в профильной школе, которая становится жизненной необходимостью, составляющей фундаментализации содержания обучения. Для директора это – создание конкурентоспособной образовательной среды. Для учителя – создание дидактически-методических разработок содержания профильного обучения, межпредметных курсов по разным направлениям как в инвариантной части, так и с помощью курсов по выбору и факультативов, выбор оптимальных методик. |
|
Publisher |
ПАТ «Віпол»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106454/6/855_BOV-15-6.pdf
Барановська, Олена Володимирівна (2015) Modernization of content of school education in the light of intersubject communications Директор школи, ліцею, гімназії, 4-5. pp. 94-99. |
|