Запис Детальніше

Розвиток В.О. Сухомлинським індивідуалізованого підходу до важких дітей (етико-педагогічний аспект)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106458/
 
Title Розвиток В.О. Сухомлинським індивідуалізованого підходу до важких дітей (етико-педагогічний аспект)
Развитие В.О. Сухомлинським индивидуализированного подхода к тяжелым детям (етико-педагогічний аспект)
Development of the individualized going near heavy children by V.О. Sukhomlynskyi (etnikal and pedagogical aspect)
 
Creator Дічек, Наталія Петрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
902/908 Archaeology. Prehistory. Cultural remains. Area studies
92 Biographical studies. Genealogy. Heraldry. Flags
 
Description У статті висвітлено характерні риси педагогічної толерантності Василя Олександровича Сухомлинського як однієї з ключових рис розробленої ним педагогічної етики як підгрунтя ефективного здійснення індивідуалізованого підходу до "важких" учнів. Розкрито психолого-педагогічні основи, на які спирався педагог, створюючи розвивально-виховні методики для "важки" дітей (закономірності розвитку пам'яті, зв'язок когнітивного, морального й емоційного складникіфв процесу навчання, співчуття як педагогічний принцип. Проаналізовано погляди педагога на шляхи запобігання неуспішності учнів, на важливість забезпечення в діяльності всього шкільного колективу гуманістичної і толерантної спрямованості.
В статье отражены характерные черты педагогической толерантности Василия Александровича Сухомлинского как одной из ключевых черт разработанной им педагогической этики как почвы эффективного осуществления индивидуализированного подхода к "тяжелым" ученикам. Раскрыты психолого-педагогеские основы, на которые опирался педагог, создавая развивающий-воспитательные методики для "разновесы" детей (закономерности развития памяти, связок когнитивного, морального и эмоционального удвоения процесса учебы, сочувствия как педагогический принцип. Проанализированы взгляды педагога на пути предотвращения неуспеваемости учеников, на важность обеспечения в деятельности всего школьного коллектива гуманистической и толерантной направленности.
In the article the personal touches of pedagogical tolerance of Vasiliy Aleksandrovich Sukhomlynskоgo are reflected as one of key lines of the pedagogical ethics worked out by him as soil of effective realization of the individualized going near "heavy" students. Psychologocal and pedagogical bases of his educational and developing methods for "difficult" children (regularities of the development of memory, the
connection of cognitive, moral, and emotional components of the learning process, compasion as a pedagogical principle) are revealeted. The looks of teacher are analysed to the ways of prevention of unprogress of students, on importance of providing in activity of all school collective of humanistic and tolerant orientation.
 
Publisher МДУ імені В.О. Сухомлинського
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106458/1/%D0%9D.%D0%9F.%D0%94%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BA%20%D1%81%D1%82.%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%92.%D0%9E.%D0%A1%D1%83%D1%85%D0%BE%D0%BC%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE.pdf
Дічек, Наталія Петрівна (2014) Development of the individualized going near heavy children by V.О. Sukhomlynskyi (etnikal and pedagogical aspect) Scientific announcer MDU to the name V.O. Sukhomlynskоgo. Pedagogical sciences, 1.46 (108). pp. 50-55.