Модель використання Google Apps у комбінованому навчанні інформатики студентів інженерних спеціальностей
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106474/
|
|
Title |
Модель використання Google Apps у комбінованому навчанні інформатики студентів інженерних спеціальностей
Model of using Google Apps in the blended learning of computer science for engineering students |
|
Creator |
Стрюк, А.М.
Рассовицька, М.В. |
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Метою даного дослідження є проектування моделі використання Google Apps у комбінованому навчанні інформатики студентів інженерних спеціальностей. Завданнями дослідження: визначити сучасні вимоги до навчання інформатики студентів інженерних спеціальностей; обґрунтувати доцільність використання хмарних технологій у навчанні інформатики майбутніх інженерів; обрати хмарні засоби, що найбільш відповідають програмі навчання інформатики; розробити модель використання хмарних засобів у комбінованому навчанні інформатики студентів інженерних спеціальностей. Об’єкт дослідження: навчання інформатики студентів інженерних спеціальностей. Предмет дослідження: використання Google Apps у комбінованому навчанні інформатики студентів інженерних спеціальностей. В результаті дослідження обґрунтовано вибір Google Apps як провідного та системотвірного хмаро орієнтованого засобу навчання інформатики майбутніх інженерів, побудовано модель використання Google Apps у комбінованому навчанні інформатики студентів інженерних спеціальностей.
. Research goal: to design model of using Google Apps in the blended learning of computer science for engineering students. The objectives of the study: to determine the current requirements for teaching computer science engineering students; to prove the feasibility of using cloud technology in computer science education of future engineers; choose cloud means best suited to science education program; develop a model using cloud-based tools in blended learning of computer science for engineering students. Object of study: learning of computer science for engineering students. Purpose of the study: use Google Apps in the blended learning of computer science for engineering students. In the studies of the choice of Google Apps as a leading cloud-based and systemic formative learning tool for future informatics engineers; design a model of using Google Apps in the blended learning of computer science for engineering students. |
|
Publisher |
ЧДТУ
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106474/1/tes_Rassovitska_Stryuk.pdf
Стрюк, А.М. and Рассовицька, М.В. (2015) Model of using Google Apps in the blended learning of computer science for engineering students In: Тези доповідей науково-практичного семінару «Хмарні технології в сучасному універ-ситеті» (ХТСУ-2015) 24 березня 2015 р. Семінар присвячений 55-річчю від дня заснування ЧДТУ ЧДТУ, м.Черкаси, Україна, pp. 42-44. |
|