Особливості професійного самовизначення педагогів дошкільних навчальних закладів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106485/
|
|
Title |
Особливості професійного самовизначення педагогів дошкільних навчальних закладів
Особенности профессионального самоопределения педагогов дошкольных учебных заведений Peculiarities of pre-school educator’s professional self-determination |
|
Creator |
Хомутиннікова, Н.Н.
Мусатов, Сергій Олександрович |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
В статті описано підходи до вивчення психологічного аспекту співвідношення між вимогами професії та можливостями особистості щодо оволодіння змістом професійної діяльності. Розглядається складові особистості, найбільш важливі для самовизначення у педагічній діяльності, а саме: Я-концепція, рефлексивність, саморегуляція та їх похідні. Аналіз здійснено на матеріалі самоставлення вихователів дошкільних навчальних закладів.
В статье описаны подходы к изучению психологического аспекта соответствия требованиям профессии возможностей личности и ее представлений о содержании профессиональной деятельности. Рассматривается самоопределение педагога, а именно - личностный аспект, особенно значимый для анализа его деятельности, включающий Я-концепцию, рефлексивность, саморегуляию и их производные. Анализ осуществлен на материале самоотношения воспитателя дошкольного учебного заведения The authors describe the approaches to study the psychological aspect of interrelation between demands of a profession and a person’s capacities. Personality components are considered (Self-conception, reflexivity, self-regulation and their derivates) which are the most important for the self-determination in educational activity. The analysis is made at the material of a pre-school educator’s Self-attitude. |
|
Publisher |
Рібест
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106485/1/%D0%9E%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B2%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%B2.pdf
- Хомутиннікова, Н.Н. and Мусатов, Сергій Олександрович (2014) Peculiarities of pre-school educator’s professional self-determination Горизонти освіти, 3 (42). pp. 72-80. ISSN 2310-1520 |
|