Психологічні особливості професійного самовизначення вихователя дошкільного навчального закладу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/106486/
|
|
Title |
Психологічні особливості професійного самовизначення вихователя дошкільного навчального закладу
Психологические особенности профессионального самоопределения воспитателя детского сада Psychological peculiarity of professional self-determination of kindergarten teacher |
|
Creator |
Хомутиннікова, Н.Н.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
В статті описано підходи до вивчення психологічного аспекту співвідношення між вимогами професії та можливостями особистості щодо оволодіння змістом професійної діяльності. Розглядається складові особистості, найбільш важливі для самовизначення у педагічній діяльності, а саме: Я-концепція, рефлексивність, саморегуляція та їх похідні. Аналіз здійснено на матеріалі самоставлення вихователів дошкільних навчальних закладів.
В статье описано подходы к изучению психологического аспекта соотношения между требованиями профессии и возможностями личности по овладению содержанием профессиональной деятельности. Рассматривается составляющие личности, наиболее важные для самоопределения в педагичний деятельности, а именно: Я-концепция, рефлексивность, саморегуляция и их производные. Анализ осуществлен на материале самоотношения воспитателей дошкольных учебных заведений. The article describes approaches to the study of the psychological aspect ratio between the demands of the profession and personality features on mastering the content of the profession. We consider the individual components, the most important for self-determination in pedahichniy activities, namely, self-concept, reflexivity, self-regulation and their derivatives. The analysis was performed on the material samootnosheniya caregivers of preschool education. |
|
Publisher |
СумДПУ імені А.С. Макаренка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/106486/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%83.pdf
Хомутиннікова, Н.Н. (2015) Psychological peculiarity of professional self-determination of kindergarten teacher In: Актуальні проблеми сучасної психології СумДПУ імені А.С. Макаренка, м.Суми, Україна, pp. 316-320. ISBN 978-966-698-196-0 |
|