Запис Детальніше

Використання електронних соціальних мереж для розвитку інформаційної культури дітей та молоді з функціональними обмеженнями

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106491/
10.5072/lib.iitta.gov.ua/11125
 
Title Використання електронних соціальних мереж для розвитку інформаційної культури дітей та молоді з функціональними обмеженнями
Use of electronic social networks for information culture development of children and youth with disabilities
Использование электронных социальных сетей для развития информационной культуры детей и молодежи с функциональными органичениями
 
Creator Носенко, Ю.Г.
Яцишин, А.В.
 
Subject 004.5 Human-computer interaction. Man-machine interface. User interface. User environment
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті обґрунтовано доцільність розвитку інформаційної культури дітей та молоді з функціональними обмеженнями, як невід'ємної умови їх повноцінної інтеграції в інформаційне суспільство. Встановлено, що впровадження електронних соціальних мереж в навчально-виховний процес та соціально-педагогічну діяльність відкриває широкі можливості для підвищення рівня доступності та якості освіти, зацікавленості й мотивації учнів, забезпечення рівного доступу до інформації та освітніх послуг, повноцінної та плідної суспільної інтеграції осіб з функціональними обмеженнями. Представлені практичні ідеї використання електронних соціальних мереж, які можуть бути використані вчителями, соціальними педагогами та ін. в роботі з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями.
In the article the expediency of development of information culture of children and youth with disabilities as an important precondition of their full integration into the information society is represented. It is determined that the introduction of electronic social networks into the educational process and socio-educational activities offers great opportunities to improve the accessibility and quality of education, interest and motivation of students, equal access to information and educational services, full and productive social integration of people with disabilities. The practical ideas of using the electronic social networks intended for teachers, social workers and other groups working with children and youth with disabilities are outlined.
В статье обоснована целесообразность развития информационной культуры детей и молодежи с функциональными ограничениями, как неотъемлемого условия их полноценной интеграции в информационное общество. Установлено, что внедрение электронных социальных сетей в учебно-воспитательный процесс и социально-педагогическую деятельность открывает широкие возможности для повышения уровня доступности и качества образования, заинтересованности и мотивации учащихся, обеспечения равного доступа к информации и образовательным услугам, полноценной и плодотворной общественной интеграции лиц с функциональными ограничениями. Представлены практические идеи использования электронных социальных сетей, которые могут быть использованы учителями, социальными педагогами и др. в работе с детьми и молодежью с функциональными ограничениями.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106491/1/Nosenko%2C%20Yatsishin.pdf
Носенко, Ю.Г. and Яцишин, А.В. (2015) Use of electronic social networks for information culture development of children and youth with disabilities Освіта та розвиток обдарованої особистості, 12 (43). pp. 31-38.