Запис Детальніше

Діагностування розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/13852/
 
Title Діагностування розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників
Диагностирование развития литературоведческой компетентности будущих учителей-словесников
Diagnosis of literary competence of future teachers-language and literature
 
Creator Базиль, Людмила Олександрівна
 
Subject РИНЦ
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Інформаційно-технологічне суспільство потребує нових способів осмислення літературно-художніх явищ, оскільки в єдиному інформаційному просторі кожна людина самостійно знаходить, опановує, поширює повідомлення. Відтак самореалізація особистості значною мірою залежить від її здатності адекватно усвідомлювати тексти, об'єктивно їх оцінювати й ефективно використовувати набуті знання, вміння, досвід в нових умовах. Означені якості входять до складу літературознавчої компетентності, проблемі діагностування якої присвячено нашу статтю.
Информационно-технологическое общество требует новых способов осмысления литературно-художественных явлений, поскольку в едином информационном пространстве каждый человек самостоятельно находит, овладевает, распространяет сообщения. Поэтому самореализация личности в значительной степени зависит от ее способности адекватно осознавать тексты, объективно их оценивать и эффективно использовать полученные знания, умения, опыт в новых условиях. Указанные качества входят в состав литературоведческой компетентности, проблеме диагностирования которой посвящена наша статья.
Informational and technological dimensions of the society demand new ways of literary phenomena comprehension as every person independently finds, masters and spreads the message in a single informational environment. Therefore, personality self-realization greatly depends on his/her abilities to recognize texts properly, evaluate them objectively and effectively use acquired knowledge, skills and experience under new circumstances. The mentioned qualities are the part of the literary competence, the problem of diagnosing of which this article is devoted to
 
Publisher НВП ПП "Технологічний Центр"
 
Date 2016-01
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/13852/1/L_Bazyl_SJSR_1.5_IPPO.pdf
Базиль, Людмила Олександрівна (2016) Діагностування розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників Scientific Journal «ScienceRise» (1/5). с. 11-16. ISSN 2313-6286