Запис Детальніше

Знання про людину у контексті фундаменталізації змісту освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/106518/
 
Title Знання про людину у контексті фундаменталізації змісту освіти
Knowledge about the person in the context of fundamentalization of educational content
Знания о человеке в контексте фундаментализации содержания образования
 
Creator Васьківська, Галина Олексіївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Фундаменталізація змісту освіти передбачає опанування знань з найважливіших базових гуманітарних і природничих дисциплін. Знання про людину у контексті фундаменталізації змісту освіти спрямовуються на забезпечення формування цілісної картини світу і вивчення фундаментальних законів природи.
Fundamentalization of educational content involves the acquisition of knowledge on the most important basic humanities and natural sciences. Knowledge about the person in the context of fundamentalization of educational content directed at ensuring the formation of a coherent picture of the world and the study of the fundamental laws of nature.
Фундаментализация содержания образования предполагает овладение знаниями по важнейшим базовым гуманитарным и естественным дисциплинам. Знания о человеке в контексте фундаментализации содержания образования направляются на обеспечение формирования целостной картины мира и изучение фундаментальных законов природы.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/106518/1/2011_SocOp_VGO.pdf
Васьківська, Галина Олексіївна (2012) Knowledge about the person in the context of fundamentalization of educational content На порозі самостійного життя: матеріали Всеукраїнських опитувань учителів і випускників загальноосвітніх навчальних закладів (вересень–жовтень 2011 року), 1. pp. 92-96.