Запис Детальніше

Метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Андрушко, Ю. В.
 
Date 2012-12-17T12:05:38Z
2012-12-17T12:05:38Z
2011
 
Identifier Андрушко, Ю.В. Метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / Андрушко Юрій Володимирович ; Харьк. нац. ун-т радиоэлектроники. – Х., 2011. – 18 с.
http://hdl.handle.net/123456789/563
 
Description Дисертація присвячена підвищенню ефективності функціонування телекомунікаційної мережі шляхом розробки математичної моделі TCP/IP-мережі,
процедур і методу активного управління чергою вузла. В роботі на підставі мо-
делювання ТКМ як СМО M / Г/1/m та MAP/ Г/1/m отримано оцінки середньої
довжини черги TCP-сегментів, які очікують на підтвердження, імовірність
втрати і середній час затримки сегментів у системі, а також їх середньоквадра-
тичні відхилення. В роботі запропоновано дві нові процедури: адаптивну про-
цедуру відкидання пакетів з динамічним підстроюванням знаменника граничної
імовірності відкидання та експоненціального вагового коефіцієнта черги і процедуру оцінювання середньої довжини черги вузла на основі фільтру Калмана-Б’юсі. На підставі розроблених процедур запропоновано новий адаптивний метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі. Запропоновані процедури та метод активного управління чергою дозволяють підвищити корисну пропускну здатність транспортної телекомунікаційної
мережі на прикладному рівні на величину до 9 – 14% та ефективність передачі
даних – на 4 – 5%.
Dissertation is devoted to the efficiency increase of telecommunication network
(TCN) node functioning by development of TCP/IP-network mathematical
model, procedures and method of active queue management. On the basis of TCN
representation as queuing systems M / Г/1/m and MAP/ Г/1/m, the estimations of
unacknowledged TCP-segments mean queue length, loss probability and mean delay of
segments in the system were obtained, as well as their standard deviations. Two new procedures
offered: adaptive procedure of packet drop with the dynamic tuning of maximum
drop probability denominator and exponential queue weight coefficient and procedure of
mean queue estimation on the basis of Kalman filter. On the basis of the developed procedures
the new transport TCN node’s adaptive active queue management method has been
offered. The offered procedures and active queue management method allow to increase
the goodput of a transport TCN on application layer by 9 – 14% and efficiency of data
transmission by 4 – 5%.
 
Language uk
 
Publisher Харьк. нац. ун-т радиоэлектроники
 
Subject телекомунікаційна мережа
методи управління і запобігання перевантаженням
методи активного управління чергою
telecommunication network
methods of congestion management and avoidance
methods of active queue management
 
Title Метод активного управління чергою вузла транспортної телекомунікаційної мережі
 
Type Abstract