Запис Детальніше

ПОТОКОВІ МОДЕЛІ ТА ДВОРІВНЕВІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ТРАФІКОМ В IP/MPLS-МЕРЕЖАХ З ПІДТРИМКОЮ ТЕХНОЛОГІЇ TRAFFIC ENGINEERING

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Хайлан, А. М.
 
Date 2013-08-10T11:11:25Z
2013-08-10T11:11:25Z
2011
 
Identifier http://hdl.handle.net/123456789/720
 
Description Хайлан А.М. ПОТОКОВІ МОДЕЛІ ТА ДВОРІВНЕВІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ТРАФІКОМ В IP/MPLS-МЕРЕЖАХ З ПІДТРИМКОЮ ТЕХНОЛОГІЇ TRAFFIC ENGINEERING // Автореферат дисертації на здобуття науковог ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05.12.02. - ХНУРЕ, 2011.
Проблема забезпечення якості обслуговування (Quality of Service, QoS) в сучасних мультисе-рвісних телекомунікаційних мережах (ТКМ), які розвиваються у напрямку створення мереж наступного покоління (Next Generation Network, NGN), є все ще досить гострою та потребує кропіткої проробки множини задач, що виникають практично на всіх рівнях еталонної моде-лі взаємодії відкритих систем (ЕМВВС). У зв’язку з цим все більше уваги приділяється засо-бам управління трафіком, що реалізуються на мережному рівні ЕМВВС, до яких, перш за все, варто віднести протоколи маршрутизації, механізми розподілу канального та буферного ре-сурсів ТКМ.
На роль транспортної основи NGN обґрунтовано претендує, завойовуючи все більше визнання, технологія багатопротокольної комутації міток – MPLS (MultiProtocol Label Switching), яка увібрала в себе переваги технологій IP (Internet Protocol) та ATM (Asynchronous Transfer Mode). Проведений аналіз дозволив сформулювати важливі вимоги, що висуваються до управління трафіком в MPLS-мережах, до яких варто віднести, перш за все, погоджене розв’язання окремих задач щодо управління трафіком; підтримку якості об-слуговування; реалізацію багатошляхових стратегій маршрутизації «від джерела»; високу масштабованість результуючих рішень.
На жаль відомі технологічні та протокольні рішення у цій галузі не забезпечують задо-волення перерахованих вимог в необхідному об’ємі. Тому чисельні передові концепції та технології, такі як Traffic Engineering (TE), Traffic Engineering DiffServ, Fast ReRouting та ін., не можуть в повній мірі реалізувати потенціал закладених в них можливостей, пов’язаних з підвищенням якості обслуговування в ТКМ. Причина цього багато в чому полягає у недос-коналості математичних моделей і методів, які закладені в протоколи маршрутизації, механі-зми управління чергами та ін. Графові моделі пошуку найкоротшого шляху, що використо-вуються в сучасних протоколах маршрутизації, а також засновані переважно на адміністра-тивному впливі механізми управління чергами мають досить обмежені можливості щодо врахування характеристик трафіка й вимог, що стосуються якості обслуговування та масш-табованості. Крім того, окремі задачі щодо управління трафіком розв’язуються, як правило, розрізнено, що, в результаті, не сприяє зростанню продуктивності ТКМ. У зв’язку з цим те-матика дисертаційної роботи, яка присвячена розв’язанню наукової задачі, пов’язаної з вдос-коналенням засобів управління трафіком в IP/MPLS-мережах в умовах реалізації багатошля-хових стратегій маршрутизації від джерела шляхом розробки відповідних математичних моделей та методів для підвищення продуктивності та масштабованості ТКМ в цілому, є актуальною.
 
Language uk
 
Publisher ХНУРЕ
 
Subject модель, метод, управління, трафік
 
Title ПОТОКОВІ МОДЕЛІ ТА ДВОРІВНЕВІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ТРАФІКОМ В IP/MPLS-МЕРЕЖАХ З ПІДТРИМКОЮ ТЕХНОЛОГІЇ TRAFFIC ENGINEERING
 
Type Abstract