Модели и методы повышения доступности услуг в мультисервисных сетях
Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Creator |
Демченко, Л. В.
|
|
Date |
2014-07-14T08:40:20Z
2014-07-14T08:40:20Z 2013 |
|
Identifier |
Демченко, Л. В. Модели и методы повышения доступности услуг в мультисервисных сетях : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекоммуникационные системы и сети" / Л. В. Демченко ; Харьк. нац. ун-т радиоэлектроники. – Х., 2013. – 168 с. – Библиогр.: с. 156–168.
http://hdl.handle.net/123456789/1234 |
|
Description |
Дисертаційна робота присвячена актуальній науковій задачі, яка пов'язана з підвищенням рівня якості обслуговування в мультисервісних мережах за рахунок удосконалення методів управління послугами та методів їх аналізу . 20 Отримав подальший розвиток метод управління складом комплексного сервісу в мультисервісній мережі, побудованій на основі сервіс-орієнтованої архітектури. Розроблено два методи формування комплексних сервісів із заданими параметрами якості – метод формування розподіленого сервісу та метод забезпечення надійності сервісу, заснований на застосуванні стратегії резервування. Отримав подальший розвиток метод структурного аналізу комплексних сервісів. Для отримання якісних характеристик досліджуваної моделі комплексного сервісу розроблено метод оцінки граничних ймовірностей, що представляє собою синтез двох математичних апаратів моделювання: ланцюгів Маркова та Е-мереж. З метою підвищення доступності послуг в мультисервісній мережі, у разі зростання інтенсивності запитів до екземпляра сервісу, розроблено комплексний метод динамічної реплікації. Відповідно до запропонованого методу розроблена структурна схема системи управління запитами користувачів в мультисервісній мережі, побудованій на основі SOA архітектури. Аналіз результатів моделювання показав, що застосування розробленої системи мережевого управління дозволяє підвищити доступність сервісу на 15% під час перевантажень, а також знизити навантаження в мережі та час відгуку сервісу за рахунок запуску додаткових копій ресурсу.Dissertational work is devoted to the actual scientific problem related to the improving the quality of service in multiservice networks by improving management practices in services and methods of analysis. A method of management of complex service’s composition in multi-service network based on a service-oriented architecture was further improved. Two methods of creating of complex services with the given quality settings were developed - a method of forming a distributed service and a method of ensuring the service’s reliability, based on a backup strategy. A method of structural analysis of complex services was further improved. In order to get qualitative characteristics of the studied model of complex service a method of limiting probabilities’ estimation was designed. This method is a synthesis of two ways of mathematical modeling: Markov chains and E-networks. In order to increase the availability of services in multi-service network a complex method of dynamic replication has been developed. According to the proposed method a block diagram of the user request management system in multi-service networks built on SOA-based architecture has been designed. Analysis of simulation results has shown that applying of the designed network management system can increase service’s availability on 15% during congestion, and reduce network load and service response time due to launching of the additional resource’s copies. |
|
Language |
uk
|
|
Subject |
мультисервісна мережа
система мережевого управління доступність сервіс-орієнтована архітектура якість обслуговування комплексний сервіс реплікація Е-мережі multi-service network network management system service-oriented architecture quality of service complex service |
|
Title |
Модели и методы повышения доступности услуг в мультисервисных сетях
|
|
Type |
Abstract
|
|