Реклама та стимулювання збуту
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама та стимулювання збуту
Реклама и стимулирование сбыта Advertizing and sale promotion |
|
Creator |
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna Божкова, Вікторія Вікторівна Божкова, Виктория Викторовна Bozhkova, Viktoriia Viktorivna |
|
Subject |
реклама
стимулювання збуту стимулирование сбыта аdvertizing sale promotion ATL BTL |
|
Description |
Актуалізація використання комунікаційних інструментів в Україні закономірна,адже підтверджена досвідом економічно розвинутих країн світу. Але, їх планування і застосування, особливо на вітчизняному ринку, потребує специфічних знань і вмінь. Стимулювання збуту стає все більш важливою складовою комплексу маркетингових комунікацій. З огляду на те, що ефективність заходів зі стимулювання збуту значно вища за ефективність від прямої реклами, а витрати на порядок менші, вітчизняні виробники все частіше і з успіхом їх застосовують. Навчальний посібник може бути цікавим рекламістам, маркетологам, викладачам, аспірантам і студентам зі спеціальності «Маркетинг». Актуализация использования коммуникационных инструментов в Украине закономерна, поскольку подтвержденная опытом экономически развитых стран мира. Но, их планирование и применение, особенно на отечественном рынке, нуждается в специфических знаниях и умениях. Стимулирование сбыта становится все более важной составляющей комплекса маркетинговых коммуникаций. Учитывая то, что эффективность мероприятий со стимулирование сбыта значительно выше чем эффективность от прямой рекламы, а расходы на порядок меньше, отечественные производители все чаще и с успехом их применяют. Учебное пособие может быть интересным рекламистам, маркетологам, преподавателям, аспирантам и студентам специальности «Маркетинг». Actualization of application the communication instruments in Ukraine is natural, as confirmed with experience of economically developed countries of the world. But, their planning and using, especially in the domestic market, needs specific knowledge and abilities. Sale promotion becomes more and more important component of a complex of marketing communications. Considering that efficiency of promo-actions is sold considerably above than efficiency from direct advertizing, and expenses less, producers even more often and with success apply them. The book may be interesting for advertisement makers, experts in marketing, teachers, post-graduate students and students of a speciality "Marketing". |
|
Publisher |
ЦУЛ
|
|
Date |
2012-01-17T07:33:21Z
2012-01-17T07:33:21Z 2009 |
|
Type |
Schoolbook
|
|
Identifier |
Божкова, В.В. Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - 2-ге вид., стереотип. - К. : ЦУЛ, 2010. - 200 с. + Гриф МОН.
978-966-364-870-5 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23483 |
|
Language |
uk
|
|