Запис Детальніше

Метод управления трафиком в процессе установления ТЕ-туннелей с линейными MAX-PLUS моделями

Електронного архіву Харківського національного університету радіоелектроніки (Open Access Repository of KHNURE)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Creator Лозинская, В. Н.
 
Date 2015-10-08T12:54:06Z
2015-10-08T12:54:06Z
2014
 
Identifier Лозинская, В. Н. Метод управления трафиком в процессе установления ТЕ-туннелей с линейными MAX-PLUS моделями : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекоммуникационные системы и сети" / В. Н. Лозинская ; М-во науки и образования Украины, Донец. нац. техн. ун-т. – Донецк, 2014. – 152 с.
http://hdl.handle.net/123456789/2439
 
Description Дисертаційна робота присвячена розв’язанню актуальної наукової задачі,
пов’язаної зі вдосконаленням моделей та методів управління трафіком в MPLS-
мережах в умовах реалізації стратегій QoS-маршрутизації та методів оцінки
параметрів ТЕ-туннелів шляхом розробки відповідних математичних моделей для
підвищення ефективності використання мережних ресурсів в цілому.
У ході проведеного аналізу встановлено, що впроваджені в MPLS комплекси
для забезпечення гарантованої якості обслуговування трафіка, що надходить, мають
низку функціональних обмежень, що пов’язано з недосконалістю математичних
моделей та методів, на яких вони основані.
Отримав подальший розвиток метод маршрутизації «від джерела» з
підтримкою якості обслуговування для MPLS-мереж. Новизна методу полягає в
формуванні композитних маршрутних метрик, які розраховуються на основі
функцій «корисності» трафіка різних телекомунікаційних послуг, що дозволило
формувати ТЕ-тунелі відповідно до характеристик трафіка, який ними буде
передано.
Вперше розроблено метод оцінки пропускної здатності віртуальних каналів
телекомунікаційної мережі, який відрізняється від існуючих використанням
прогностичної ARFIMA-моделі, що враховує фрактальні властивості трафіка. Це
дозволило зменшити обсяг використаного канального ресурсу із забезпеченням
заданих параметрів обслуговування в середньому на 18%.
Вперше розроблено дискретно-подієву модель роботи планувальника
приграничного мережного пристрою в базисі Max-Plus алгебри, яка враховує
затримки на обробку пакетів та дозволяє формалізувати процес управління чергами
18
пакетів в просторі станів. На основі розробленої моделі запропоновано метод оцінки
розміру буферів черг MPLS-маршрутизатора, який дозволяє підвищити точність
оцінок міжкінцевих затримок передачі трафіка.
Запропоновані математичні моделі та метод можуть бути покладені в основу
відповідних протокольних рішень під час розв’язання задач управління трафіком в
транспортних MPLS-мережах, при балансуванні навантаження в приграничних
мережних пристроях, при визначенні обсягу пропускної здатності для ТЕ-тунелів,
що встановлюються, та їхньої маршрутизації з підтримкою якості обслуговування.Dissertation is devoted to actual scientific task solving. It is connected with traffic
management models and methods in MPLS-network improvement under the implementation
of the QoS-routing strategy and TE-tunnel’s parameters estimation method conditions
by right mathematical models designing on purpose of more efficient network resources
using in generally.
Main parts of TE-tunnel’s setting process mathematical models are designed. They
are TE-tunnel’s setting bandwidth estimation, route metrics forming for its routing and
queue service planning for guarantee quality of service in border routers. The results novelty
is in more efficient network resources using with guarantee quality of service assurance
by decreasing channel resource capacity in virtual channel’s setting process. Proposed
mathematical models and method can be the basis of right protocols in which are
MPLS-network’s management traffic tasks solving. They can be used for load balancing
in border routers, TE-tunnels’ setting bandwidth rate and its routings with guarantee quality
of service.
 
Language uk
 
Subject трафік
мережа
управління
маршрутизація з підтримкою яко- сті обслуговування
планувальник пакетів
дискретно-подієва модель
пропускна здатність
лінійна Max-plus модель
 
Title Метод управления трафиком в процессе установления ТЕ-туннелей с линейными MAX-PLUS моделями
 
Type Abstract