CONCEPTUALLY-TECHNOLOGICAL APPROACHES IN THE CREATION OF A SINGLE INTEGRATED MEDICAL EDUCATIONAL SPACE
Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
CONCEPTUALLY-TECHNOLOGICAL APPROACHES IN THE CREATION OF A SINGLE INTEGRATED MEDICAL EDUCATIONAL SPACE
КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ В СОЗДАНИИ ЕДИНОГО МЕДИЦИНСКОГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В СТВОРЕННІ ЄДИНОГО МЕДИЧНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ |
|
Creator |
Mintser, O. P.; Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
|
|
Description |
It was analyzed technological relations of creation a common educational space and a unified educational environment. It has proposed design features a single educational space, including space activity, pertinence and effectiveness of using content in IIES. Typical structure of IIES was described. It consists of three main elements: learning management system, tools for checking (testing) Learning and Management System of the teachers’ activities in the structuring of educational material.
Проанализированы технологические соотношения создания единого образовательного пространства и единой образовательной среды. Предложены характеристики проектирования единого образовательного пространства, включающие активность пространства, пертинентность контента и эффективность использования единого информационного образовательного пространства. Рассмотрена типовая структура единого информационного образовательного пространства, состоящая из трех основных элементов: системы управления учебным процессом, средств для проверки (тестирования) усвоения учебного материала и системы управления деятельностью преподавателей по структурированию учебного материала. Проаналізовано технологічні співвідношення створення єдиного освітнього простору й єдиного освітнього середовища. Запропоновано характеристики проектування єдиного освітнього простору, що включають активність простору, пертинентність контенту й ефективність використання єдиного інформаційного освітнього простору. Розглянута типова структура єдиного інформаційного освітнього простору, що складається з трьох основних елементів: системи управління навчальним процесом, засобів для перевірки (тестування) засвоєння навчального матеріалу та системи управління діяльністю викладачів із структуруванням навчального матеріалу. |
|
Publisher |
Ternopil State Medical University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-05-22
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3910
10.11603/mie.1996-1960.2015.1.3910 |
|
Source |
Medical Informatics and Engineering; № 1 (2015)
Медицинская информатика и инженерия; № 1 (2015) Медична інформатика та інженерія; № 1 (2015) 1997-7468 1996-1960 10.11603/mie.1996-1960.2015.1 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3910/3607
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
|
|