Запис Детальніше

EFFICIENCY OF STUDENTS’ INDEPENDENT WORK ON COMPUTERGENERATED TRAINING EXERCISES BASED ON COGNITIVE PROTOTYPES

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title EFFICIENCY OF STUDENTS’ INDEPENDENT WORK ON COMPUTERGENERATED TRAINING EXERCISES BASED ON COGNITIVE PROTOTYPES
ЭФФЕКТИВНОСТЬ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТА НАД КОМПЬЮТЕРНО-ГЕНЕРИРУЕМЫМИ УПРАЖНЕНИЯМИ НА ОСНОВЕ КОГНИТИВНЫХ ПРОТОТИПОВ
ЕФЕКТИВНІСТЬ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА НАД КОМП’ЮТЕРНО- ГЕНЕРОВАНИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАВДАННЯМИ НА ОСНОВІ КОГНІТИВНИХ ПРОТОТИПІВ
 
Creator Popov, A. M.; Запорізький державний медичний університет
Ryzhov, O. A.; Запорізький державний медичний університет
Vasylchuk, N. H.; Запорізький державний медичний університет
 
Description The paper analyzes the possibility of intensifying students’ independent work using computer-generated special type of exercises based on prototypes of cognitive structures. Three basic types of tasks (training exercises) that can be automatically generated for the student with the basic structure of cognitive prototype. The evaluation of the academic performance of students who perform independent work course “Parasitology” based on cognitive prototypes, and assess the effectiveness of this type of training exercises to enhance the success of the subject. Experimental results demonstrate the high quality of student perceptions of educational material in the form of MK and qualitatively higher (12 %) success rates in compiling module control the experimental group that performed in the preparation of independent work from the MK.
В статье анализируется возможность интенсификации самостоятельной работы студентов посредством представленной в виде компьютерно-генерируемых упражнений специального типа работы на основе прототипов когнитивных структур. Рассмотрены три базовых типа задач (учебных упражнений), которые могут быть автоматически сгенерированы для студента. Произведена оценка академической результативности студентов, выполнявших СРС по курсу “Паразитология” на основе когнитивных прототипов, а также оценка эффективности выполнения данного типа учебных упражнений для повышения успеваемости по предмету. Результаты эксперимента продемонстрировали высокую степень восприятия студентами учебного материала в виде КП и качественно более высокие (12 %) показатели успеваемости при сдаче модульного контроля студентами экспериментальной группы, которые в ходе подготовки выполняли СРС на основе КП.
У статті аналізується можливість інтенсифікації самостійної роботи студентів за допомогою комп’ютерно-генерованих вправ спеціального типу на основі прототипів когнітивних структур. Розглянуто три базові типи завдань (навчальних вправ), які можуть бути автоматично генеровані для студента з базової структури когнітивного прототипу. Проведена оцінка академічної результативності студентів, які виконують самостійну роботу з курсу “Паразитологія” на основі когнітивних прототипів, а також оцінка ефективності виконання цього типу навчальних вправ для підвищення успішності з предмета. Результати експерименту продемонстрували високу якість сприйняття студентаминавчального матеріалу у вигляді КП та якісно вищі (12 %) показники успішності при складанні модульного контролю студентами експериментальної групи, які в ході підготовки виконували самостійну роботу на основі КП.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor


 
Date 2015-05-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3801
10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3801
 
Source Medical Informatics and Engineering; № 3 (2014)
Медицинская информатика и инженерия; № 3 (2014)
Медична інформатика та інженерія; № 3 (2014)
1997-7468
1996-1960
10.11603/mie.1996-1960.2014.3
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3801/3520
 
Rights ##submission.copyrightStatement##