Запис Детальніше

STRUCTURAL AND FUNCTIONAL MODEL OF THE PEDAGOGICAL SYSTEM USING THE ATOMIZED EDUCATIONAL SYSTEM AT DEPARTMENTS OF MEDICAL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title STRUCTURAL AND FUNCTIONAL MODEL OF THE PEDAGOGICAL SYSTEM USING THE ATOMIZED EDUCATIONAL SYSTEM AT DEPARTMENTS OF MEDICAL EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS
СТРУКТУРНО ФУНКЦИОНАЛЬНАЯ МОДЕЛЬ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ СИСТЕМЫ КАФЕДРЫ МЕДИЦИНСКОГО УЧЕБНОГО ЗАВЕДЕНИЯ С ПРИМЕНЕНИЕМ АВТОМАТИЗИРОВАННОЙ УЧЕБНОЙ СИСТЕМЫ
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ КАФЕДРИ МЕДИЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ АВТОМАТИЗОВАНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ СИСТЕМИ
 
Creator Ryzhov, О. А.; Запорізький державний медичний університет
Vasilakin, V. V.; Запорізький державний медичний університет
 
Description The authors have analyzed the organization principles of the atomized educational system using at departments of medical educational establishments. Using system analysis methodology and software BPWIN promoted fulfilling of the structural and functional analysis PS, revealing hierarchy of “man-machine” interaction in complex biotechnological system that forms using information communicative technologies in educational process.
Авторами проведен анализ организационных принципов применения аавтоматизированной системы обучения на кафедрах высшего медицинского учебного заведения. Применение методологии системного анализа, а также программного обеспечения BPWIN позволило выполнить структурно–функциональный анализ ПС, раскрыть иерархию человеко-машинного взаимодействия в сложной биотехнологической системе, которая формируется при использовании информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе.
Авторами проведений аналіз організаційних засад застосування автоматизованої навчальної системи на кафедрах вищого медичного навчального закладу. Використання методології системного аналізу, а також програмного забезпечення BPWIN, дозволило виконати структурно-функціональний аналіз педагогічної системи кафедри, виявити ієрархію людино-машинної взаємодії в складній біотехнологічній системі, яка формується при застосуванні інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor


 
Date 2012-11-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/119
10.11603/mie.1996-1960.2009.4.119
 
Source Medical Informatics and Engineering; № 4 (2009)
Медицинская информатика и инженерия; № 4 (2009)
Медична інформатика та інженерія; № 4 (2009)
1997-7468
1996-1960
10.11603/mie.1996-1960.2009.4
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/119/149
 
Rights ##submission.copyrightStatement##