Запис Детальніше

USE OF PRINCIPLES OF MEDICAL ONTOLOGY FOR CONSTRUCTION OF SCENARIO MODELS OF POST-GRADUATE EDUCATION OF DOCTORS AND PHARMACISTS

Наукові журнали Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевського

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title USE OF PRINCIPLES OF MEDICAL ONTOLOGY FOR CONSTRUCTION OF SCENARIO MODELS OF POST-GRADUATE EDUCATION OF DOCTORS AND PHARMACISTS
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ПРИНЦИПОВ МЕДИЦИНСКОЙ ОНТОЛОГИИ ДЛЯ ПОСТРОЕНИЯ СЦЕНАРНЫХ МОДЕЛЕЙ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ОБУЧЕНИЯ ВРАЧЕЙ И ПРОВИЗОРОВ
ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ МЕДИЧНОЇ ОНТОЛОГІЇ ДЛЯ ПОБУДОВИ СЦЕНАРНИХ МОДЕЛЕЙ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ
 
Creator Mintser, О. Z.; Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
Stryzhak, О. Ye.; Національний центр «Мала академія наук України»
Denysenko, S. V.; Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
 
Description Approaches, facilities and technologies of forming of the personalized electronic grounds of management in the educational- informative environment knowledge are described. The ontological aspects of model scenario construction in doctor’s education post-graduate training accompaniment are considered with the use of the network systems of knowledge. It supposes the decision of increasing of efficiency medical educating of doctors on application of modern network technologies of the distance access to t h e distributed knowledge systems.
Описываются подходы, средства и технологии формирования персонифицированных электронных площадок управления знаниями в учебно-информационной среде. Рассмотрены онтологические аспекты построения мо­дели е-сценария сопровождения процесса обучения/переподготовки врача с использованием сетевых систем знаний. Это предполагает решение актуальных проблем повышения эффективности обучения врачей на основе применения современных сетевых технологий дистанционного доступа к распределенным системам знаний.
Описуються підходи, засоби та технології формування персоніфікованих електронних майданчиків управління знаннями в навчально-інформаційному середовищі. Розглянуті онтологічні аспекти побудови моделі е-сценарію супроводу процесу навчання/перепідготовки лікаря з використанням мережевих систем знань. Це припускає ви­рішення актуальних проблем підвищення ефективності навчання лікарів на основі застосування сучасних мере­жевих технологій дистанційного доступу до розподілених систем знань.
 
Publisher Ternopil State Medical University
 
Contributor


 
Date 2013-11-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



 
Format application/pdf
 
Identifier http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/1701
10.11603/mie.1996-1960.2013.2.1701
 
Source Medical Informatics and Engineering; № 2 (2013)
Медицинская информатика и инженерия; № 2 (2013)
Медична інформатика та інженерія; № 2 (2013)
1997-7468
1996-1960
10.11603/mie.1996-1960.2013.2
 
Language ukr
 
Relation http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/1701/1646
 
Rights ##submission.copyrightStatement##